۸ دی ۱۳۹۸، ۱۴:۳۷
کد خبر: 83612278
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

دشمن اقتدار نظام را هدف گرفته‌است

نوشهر - ایرنا - وزیر اسبق دفاع و عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: هر زمان نظام به موفقیت‌های بزرگ دست یابد دشمن با بکارگیری انواع فتنه‌ها و توطئه‌ها به دنبال تحت‌الشعاع قرار دادن اقتدار و پیشرفت‌های مردم انقلابی بر می‌آید.

سردار احمد وحیدی روز یکشنبه در اجتماع مردم به مناسبت حماسه روز ۹ دی در مسجد جامع چالوس افزود: فتنه های دشمنان در طول دوران انقلاب اسلامی وجود داشته و در مقطعی از زمان که ایران به موفقیت های بزرگ در عرصه های مختلف دست می یابد بدنبال فتنه های جدید هستند که مردم باید همواره برای مقابله با این فتنه ها هوشیار باشند.

وی ادامه داد: امروز نیز شاهد افزایش روز افزون اقتدار ایران در منطقه به ویژه در آبهای جنوبی کشور، توقیف کشتی انگلیس و ساقط کردن پیشرفته ترین پهپادهای آمریکایی که موجب سردرگمی دشمنان و بروز توطئه اغتشاشگران در وقایع اخیر شد.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام  تصریح کرد: مردم ایران اسلامی باید در هر شرایطی با هوشیاری و بصیرت، جریان فتنه سازی و فتنه انگیزی ها دشمن را بشناسند و برای شکست آنها با قدرت و حدت در مسیر ولایت گام بردارند. 

سردار وحیدی  با اشاره به این که برخی جریان ها هم به دنبال فتنه انگیزی در کشور هستند، گفت: این جریان ها با ایجاد دوگانگی همچون مذاکره با امریکا یا وضعیت بد معیشت مردم به دنبال فتنه انگیزی هستند تا عزت و اقتدار انقلاب اسلامی را هدف قرار دهند.

وزیر اسبق دفاع و عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با اشاره به حماسه ۹ دی سال ۸۸ افزود: ۹ دی یوم الله بود روزی که فتنه ها آشکار شده با اراده مردم انقلابی در هم شکست و دشمن راهی برای نفوذ به ملت دست نیافت.

وی ادامه داد: در فتنه ۸۸ عده ای بنام دین، انقلاب و مردم سالاری بدترین ضربه را به مشارکت ۸۵ درصدی مردم در انتخابات بی نظیر زدند و همچنان نیز این رویه را دنبال می کنند.

وحیدی خاطر نشان کرد: در جریان فتنه ۸۸ هم عده ای از نخبگان و سیاسیون هم به بهانه تقلب در انتخابات از فتنه گران حمایت کردند بطوری که شاهد حمایت آنان از سوی جریان های ضد انقلاب و رییس جمهوری وقت امریکا بودیم که این فتنه ها با روشنگری مقام معظم رهبری و حمایت های مردمی رسوا شد.

برچسب‌ها

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha