۴ دی ۱۳۹۸، ۱۷:۵۱
کد خبرنگار: 1026
کد خبر: 83608515
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

برگشت ۱۲۳ واحد صنعتی مازندران به مدار تولید

۴ دی ۱۳۹۸، ۱۷:۵۱
کد خبر: 83608515
برگشت ۱۲۳ واحد صنعتی مازندران به مدار تولید

ساری - ایرنا- استاندار مازندران گفت: در سال جاری ۱۲۳واحد صنعتی تملیکی و راکد در مازندران به مدار تولید برگشتند.

 احمد حسین زادگان عصر چهارشنبه در نشست با صنعتگران مازنی که با حضور مدیرعامل بانک صنعت و معدن کشور در ساری برگزار شد، افزود: روند حمایت از واحدهای صنعتی در سطح استان از سوی دستگاههای اجرایی همچنان ادامه خواهد داشت.

به گفته وی در سال‌جاری ۲ هزار میلیارد تومان نقدینگی در امر رونق تولید در مازندران به کار گرفته شد. 

وی اضافه کرد: اگر موانع واحدهای صنعتی داخل استانی باشد از طریق مدیران استانی و در صورت موانع ملی نیز با دعوت از مسوولان ملی و وزرا این مشکلات را کاهش خواهیم داد.

نماینده عالی دولت در مازندران اظهارداشت: ما از لحاظ مالی نیز با رایزنی بانکها مشکلات واحدهای تولیدی و صنعتی را کاهش خواهیم داد و در کنار این کمک ها انتظار داریم  انحراف در هزینه کرد وامها نداشته باشیم.

حسین زادگان افزود: دولت برای کمک به تولیدکنندگان با ممنوعیت ورود حدود ۵۰۰ کالا وارد گود شد و این رویه باید در تمام سنوات ادامه داشته باشد.

وی خاطر نشان کرد: ما در داخل استان نیز ۲۴ موانع صنعتگران را شناسایی کردیم و در جهت کاهش این موانع نیز کارهای خوبی انجام شده است.

استاندار مازندران با بیان اینکه در هر صورت بخش خصوصی باید اقتصاد را بر عهده گیرد، گفت: در تحریم ظالمانه امید ما به صنعتگران و بخش خصوصی برای دور زدن تحریم هاست و دولت بنای دور زدن تحریم را ندارد و توانایی این کار نیز ندارد.

حسین زادگان افزود:حمایت ما مشروط به این است که تولیدکنندگان ما انحرافی در هزینه کرد تسهیلات نداشته باشند چراکه تسهیلات را ما در شرایط سخت اقتصادی برای تولید اختصاص دادیم و انتظار داریم در جای خودش نیز هزینه شود.

استاندار مازندران با دفاع از دستاوردهای برجام گفت: به هر حال این توافقنامه دستاوردهای خوبی را برای کشور به همراه داشت و خروج آمریکا مشکلاتی را برای اجرای این توافق ازسوی اروپاییان نیز ایجاد کرد ولی ما بی توجه به بدعهدی ها کارمان را پیش می بریم.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha