۳۰ آذر ۱۳۹۸، ۱۷:۵۱
کد خبرنگار: 2100
کد خبر: 83602974
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

امدادگران فارس به بیش از چهار هزار آسیب دیده از سیل و برف کمک کردند

شیراز-ایرنا-مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان فارس گفت: ۵۲۵ امدادگران و نجاتگران این نهاد، ظرف یک هفته اخیر به بیش از چهار هزار نفر از افراد آسیب دیده از سیل و برف در این استان کمک کردند. 

حسین درویشی، شنبه در جمع خبرنگاران بیان کرد: از بیست و چهارم آذرماه ۹۸ تا صبح امروز (سی‌ام آذرماه) در ۲۲ شهرستان استان فارس عملیات امداد و نجات انجام شده است.

وی افزود: شهرستان‌های ارسنجان، استهبان، اقلید، اوز، جهرم، خرامه، خنج، داراب، رستم، زرین دشت، سپیدان، فراشبند، فسا، فیروزآباد، قیروکارزین، گراش، کازرون، لارستان، لامرد، مرودشت، مُهر شیراز و نی‌ریز در این مدت تحت تاثیر سیل و آبگرفتگی بوده‌اند.

درویشی با اشاره به ارائه خدمات شبانه‌روزی امدادگران هلال‌احمر در شهر، روستا و مناطق عشایرنشین استان فارس، گفت: ۱۲۰ نفر در سراسر این استان از خدمات اسکان اضطراری هلال احمر ظرف یک هفته اخیر استفاده کرده‌اند.

مدیرعامل جمعیت هلال ‌احمر استان فارس بیان داشت: این نهاد با بهره‌گیری از ۸۹ تیم عملیاتی، به همراه ۶ دستگاه آمبولانس، ۶۵ خودرو کمک‌دار سبک و ۶۹ دستگاه موتور لجن‌کش

برای یک هزار و 104 خانوار محصور در سیل عملیات امداد و نجات انجام داده است.

درویشی اضافه کرد: همچنین در بارش‌های یک هفته اخیر، ۷۵۰ بسته غذایی و اقلام زیستی شامل، چادر امدادی، پتو، موکت، نایلون و بخاری والور (گرمکن) در مناطق گرفتار سیل، آبگرفتگی، برف و کولاک توزیع شده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha