۲۷ آذر ۱۳۹۸، ۱۸:۳۰
کد خبرنگار: 1361
کد خبر: 83599940
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

تحریم‌ها باعث ایجاد رونق تولید و محدودیت در واردات شد

اصفهان- ایرنا- معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: هرچند محدودیت‌های بین المللی مشکلاتی را برای ما ایجاد کرده اما در بسیاری از شهرک‌های صنعتی باعث ایجاد رونق تولید، عدم واردات و محدودیت قاچاق کالا شده است.

محسن صالحی نیا روز چهارشنبه در جمع هیات مدیره شهرک صنعتی مورچه خورت اصفهان افزود: ملاحظه بیشتر برخی از مشکلات یا محدودیت‌ها به منظور توسعه زیرساخت‌ها و امکانات وجود دارد.

وی با اشاره به تحقق رونق تولید توسط تولیدکنندگان تصریح کرد: آنچه که ملاحظه شده شور و اشتیاق خوب برای امر تولید توسط تولیدکنندگان و صنعت‌گران است.

معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت با اشاره به ماهیت صنعتی بودن اصفهان و توسعه یافتگی بخش صنعت و فعالیت‌های تولیدی آن ادامه داد: فعالیت و هم راستایی واحدهای تولیدی این استان در مقایسه با دیگر استان‌ها سبب توسعه مناسب شده است.

وی با اشاره به آیین بهره برداری از فاز توسعه ۷۰ هکتاری شهرک صنعتی مورچه خورت اضافه کرد: فاز توسعه ۷۰ هکتاری شهرک صنعتی مورچه خورت کلید خورده که نشان دهنده توجه به تولید، وضعیت بازار، صادرات و ایجاد ارزش افزوده است.

صالحی نیا، اشتغال را نتیجه ایجاد ارزش افزوده دانست و اظهار داشت: اگر واحدهای تولیدی رونق ایجاد کنند به صورت طبیعی اشتغال رقم زده خواهد شد.

مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی یاد آورشد: صنعتگران و تولید کنندگان با همین روحیه در راستای بهتر شدن وضعیت تولید تلاش کنند.

بازدید از شهرک صنعتی کمشچه و چند پروژه نیمه تمام، گفت و گو با مالکان پروژه‌ها و بررسی مشکلات این واحدها، بازدید از یک واحد ریسندگی در شهرک صنعتی مورچه خورت، آغاز عملیات اجرای ساختمان اداری شهرک صنعتی مورچه خورت از جمله برنامه‌های امروز معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت بود.

آیین بهره برداری از فاز توسعه ۷۰ هکتاری شهرک صنعتی مورچه خورت، نشست بررسی مشکلات شهرک صنعتی مورچه خورت با حضور هیات مدیره این شهرک، بازدید از پروژه احداث ورودی و خروجی و جاده دسترسی ناحیه صنعتی گلستان، دیدار با هیات امنای شهرک صنعتی نگین و بررسی مشکلات این شهرک نیز صورت گرفت.

شهرک صنعتی مورچه خورت و طرح‌های توسعه‌ای آن نزدیک به ۴۰ هزار نفر اشتغال را ایجاد کرده است.

اصفهان با بیش از پنج میلیون نفر جمعیت، بیش از ۹ هزار واحد تولیدی کوچک و بزرگ با سرمایه ۲۲۱ هزار میلیارد ریال و اشتغال ۲۶۳ هزار نفر، حدود ۸۴۰ معدن در حال بهره برداری با سرمایه گذاری بیش از ۱۰ هزار میلیارد ریال و حدود ۱۸۰ هزار واحد صنفی صنعتی ترین استان کشور بشمار می‌آید.

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha