۲۰ آذر ۱۳۹۸، ۱۵:۳۴
کد خبر: 83590687
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

استاندار: مشکلات تولیدکنندگان قم با جدیت بررسی می‌شود

قم - ایرنا - استاندار قم گفت: مشکلات تولیدکنندگان استان با جدیت بررسی و برای رفع آن با استفاده از حمایت‌های مسئولان کشور،‌ تلاش‌ می‌شود.

بهرام سرمست روز چهارشنبه در جلسه شورای گفت‌وگوی بخش خصوصی و دولت در سالن جلسات امام جواد(ع)‌ استانداری قم،‌ بیان کرد: در این جلسات، نظرات بخش خصوصی با صراحت و شفافیت شنیده می‌شود و این فرصت خوبی است تا مشکلات بخش تولید از زبان خود کارآفرینان بیان و برای رفع آن راهکاری ارائه شود.

وی افزود: مصوبات جلسه قبلی این شورا که با حضور آقای نهاوندیان معاون اقتصادی رئیس‌جمهوری برگزار شد به‌طور کامل موردبررسی قرار گرفت و بسیاری از موارد مطرح‌شده در آن جلسه به نتیجه رسید و بخش باقی‌مانده نیز در حال پیگیری است.

وی ادامه داد: هدف ما این است که نتیجه این جلسات کاربردی و دارای خروجی مورد انتظار برای پیشرفت اقتصاد استان باشد.

سرمست گفت:‌ این جلسات در اکثر موارد با حضور مقام‌های کشوری برگزار می‌شود به همین خاطر انتظار می‌رود،‌ مسائل و مشکلات بخش خصوصی استان در سطح ملی پیگیری شود و برای رفع آن اقدام لازم صورت گیرد.

وی بیان کرد: عملکرد برخی از دستگاه‌ها درزمینهٔ حمایت از بخش خصوصی قابل دفاع نیست و در مواردی فعالان اقتصادی درگیر بروکراسی‌های اداری می‌شوند.

وی ادامه داد: از نمایندگان مجلس شورای اسلامی می‌خواهیم در فصل بودجه تلاش خود را برای بهبود شرایط کسب‌وکار و حمایت از فعالان اقتصادی بخش خصوصی به‌کارگیرند.

همچنین معاون امور اقتصادی استانداری قم در این جلسه گفت: از مدیران بانک‌های عامل استان می‌خواهیم با پرداخت بیشتر و بهتر تسهیلات موردنیاز فعالان بخش خصوصی نقش بهتری در روند توسعه اقتصادی قم داشته باشند.

مهرداد غضنفری در ادامه بیان کرد:‌ در حوزه کسب‌وکار و سرمایه‌گذاری با توسعه سامانه‌های الکترونیکی به دنبال این هستیم که نیاز به حضور فیزیکی سرمایه‌گذاران برای دریافت مجوز در ادارات استان به‌شدت کاهش یابد.

وی ادامه داد: اکنون در قم میان بخش خصوصی و نمایندگان دولت تعامل خوبی برقرار است و ما از پیشنهادها و راهکارهای بخش خصوصی برای سرعت بخشیدن به روند توسعه اقتصادی استان استقبال ‌می‌کنیم.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha