مردم باید خواسته های خود را با انتخابات سامان دهند

تهران- ایرنا- استاندار سابق قم و داوطلب ثبت نام در انتخابات مجلس گفت: مردم باید خواسته‌ها و مطالباتشان را با انتخاب خود سامان بدهند هرچند گلایه هایی هم دارند.

محمدحسین موسی پور روز شنبه در حاشیه ثبت نام در انتخابات مجلس در حوزه انتخابیه تهران در جمع خبرنگاران افزود: در هر صورت مردم ما گله مندی و نگرانی هایی دارند اما یک نکته خیال انسان را راحت می کند اینکه همه از گروه های مختلف فهمیده اند که راه حل مشکلات از طریق شرکت در انتخابات است و آنچه که امکان تغییر آن وجود دارد از طریق صندوق است.

وی یادآورشد: با وجود گله مندی، به خصوص در این شرایط حساس که با خصومت دشمنان مواجهیم، امیدواریم مردم مشارکت خوبی داشته باشند.

موسی پور اظهارداشت: معمولا در انتخابات مجلس و ریاست جمهوری میانگین حضور مردم از متوسط حضور در کشورهای توسعه یافته بیشتر است این خود نشان می دهد که مردم احساس مسئولیت می کنند و به موقع پای صندوق های رای می آیند.

این داوطلب ثبت نام در انتخابات مجلس گفت: قاعدتا عملکرد مجلس قابل نقد است و مجلس خیلی بهتر از این‌ها می توانست عمل کند گرچه هر مجلسی نقاط ضعف و قوتی دارد.

وی خاطرنشان کرد: مجلس باید استقلال خود را در تصمیم گیری حفظ کند و نسبت به مشکلات اساسی مردم حساس باشد و بالاخره عصاره ملت و ارتباطش با مردم بیش از سیستم اجرایی است و دغدغه ها و مشکلات مردم را بهتر می فهمد.

موسی پور ادامه داد: جهتگیری های نمایندگان باید به سمت حفظ منافع مردم باشد, این دغدغه‌ها و مشکلات در جامعه وجود دارد و عمدتا مساله معیشتی است که باید به آن توجه کرد تا برطرف شود.

این داوطلب ثبت نام در انتخابات مجلس با بیان اینکه نظارت بر عملکرد مسئولان باید بیشتر باشد گفت: در مجلس مجلس کنونی کمتر با این موارد توجه شد و جا داشت بیشتر  تصمیمات موثری گرفته می شد.

وی اضافه کرد: حتما با شفافیت مالی و رای نمایندگان موافقم علاوه بر این با نظارت بر ساز و کارهای انتخاباتی هم موافق هستم.

موسی پور اعلام کرد: رقابت باید سالم باشد تنها بحث مالی نیست, در مسائل مالی قطعا باید نظارت شود و این شفافیت باید وجود داشته باشد علاوه بر این رقابت هم باید رقابت سالم و اخلاقی باشد.

این داوطلب ثبت نام در انتخابات مجلس گفت: متاسفانه جمعی می آیند که به مردم خدمت کنند و در این مسیر خودشان دچار بی قانونی و انحراف می شوند, چنین افرادی می توانند در پی حل مشکلات مردم باشند و بتواند دردی از مشکلات ملت دوا کنند.

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha