۶ آذر ۱۳۹۸، ۱۵:۰۴
کد خبرنگار: 1240
کد خبر: 83571443
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

۱۲۰ برنامه شب خاطره در کشور برگزار شد

۶ آذر ۱۳۹۸، ۱۵:۰۴
کد خبر: 83571443
۱۲۰ برنامه شب خاطره در کشور برگزار شد

آبادان - ایرنا - دبیر کارگروه شب خاطره حوزه هنری گفت: ۱۲۰ برنامه شب خاطره از ابتدای امسال تاکنون در استان‌های مختلف کشور برگزار شده‌است.

سیدمهدی ابطحی روز چهارشنبه در حاشیه برگزاری آیین صبح خاطره در آبادان، در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا بیان کرد: شب خاطره برنامه محفلی با رویکرد تاریخ شفاهی دفاع مقدس است که از سال ۱۳۷۲ در حوزه هنری تهران به منظور شنیدن روایت و خاطره‌های رزمندگان و مبارزان انقلاب اسلامی آغاز شد.

وی افزود: خصوصیت و بنای این برنامه استفاده از کارگروه‌های مختلف هنری از جمله تئاتر، نمایش و سینما به عنوان برنامه ترکیبی است تا تاثیرگذاری بیشتری داشته باشد.

ابطحی گفت: از هفت سال پیش برنامه‌های شب خاطره در استان‌های مختلف برای گروه‌های مختلف در حال اجرا است.

وی افزود: استان خوزستان از استان‌های فعال در برگزاری برنامه‌های شب خاطره است و تا پایان سال سه برنامه در استان خوزستان همراه با رونمایی از کتاب برگزار خواهد شد.

دبیر کارگروه شب خاطره حوزه هنری گفت:برنامه شب خاطره همراه با رونمایی از کتاب خاطرات سردار هواشمی (قایم مقام سردار علی هاشمی) به نام قرارگاه سری نصرت در اهواز،  شب خاطره و رونمایی از کتاب روایت زندگی شهید شرافت از مبارزان انقلاب اسلامی و از شهدای فاجعه هفت تیر در شوشتر، و رونمایی از کتاب فرکانس ۱۱۶۰ خاطرات شفاهی رادیو آبادان" رادیونفت" که در آبادان برگزار خواهد شد.

آیین صبح خاطره روز چهارشنبه با حضور جمعی از علاقه مندان در سینما مهر آبادان برگزار شد.

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha