محمدرضا جوادی‌یگانه رئیس ستاد رویداد تهران ۱۴۰۰ شد

تهران-ایرنا- شهردار تهران در حکمی محمدرضا جوادی‌یگانه را به سمت «رئیس ستاد رویداد تهران ۱۴۰۰» منصوب کرد.

به گزارش روز یکشنبه روابط عمومی معاونت امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران، در متن حکم پیروز حناچی آمده است: «نظر به تعهد، شایستگی و حسن سوابق جنابعالی به موجب این حکم شما را به سمت «رئیس ستاد رویداد تهران ۱۴۰۰» منصوب می‌نمایم.

شهردار تهران در این حکم ابراز امیدواری کرده جوادی‌یگانه با استعانت از پروردگار یکتا و بهره‌گیری از تمام ظرفیت‌های شهرداری تهران علی‌الخصوص ظرفیت‌های موجود در اداره کل دفتر شهردار و همچنین مرکز ارتباطات و امور بین‌الملل و با همکاری سایر دستگاه‌ها و نهادهای مرتبط و استفاده از نظرات مدیران مجرب شهری، عموم خبرگان و دانشگاهیان، موجبات تحقق رویداد تهران ۱۴۰۰ را به نحو احسن فراهم آورد.

در ادامه این حکم آمده؛ انتظار می‌رود در راستای تحقق اهداف تهران ۱۴۰۰ و تسری آن به عنوان روح حاکم در تمام برنامه‌ها و پروژه‌های شهری، ضمن برنامه‌ریزی جهت ایجاد گفتمانی نو در ساختار و فرآیند اداره شهر، ‌ برنامه‌های ذیل این رویداد فراگیر، همه شمول، مشارکت‌محور و فرهنگ مبنا باشد و موجب ارتقاء کیفیت زندگی مردم تهران و مشارکت شهروندان گردد.

توفیقات شما را در سایه توجهات پیامبر عظیم‌الشأن اسلام (ص) و حضرت بقیه‌الله الاعظم (عج)، که آخرین و نخستین سال قرن مزین به نام ایشان می‌باشد، از خداوند منان خواستارم و امیدوارم تمام توان خود را در راستای اعتلای پایتخت ایران اسلامی و تحقق شعار «تهران، شهری برای همه» به کار گیرید.

به گزارش ایرنا، هفته دوم فروردین سال ۱۴۰۰ شمسی همراه متقارن با سه رویداد مهم تاریخی، اسلامی و ملی یعنی عید نوروز، نیمه شعبان و روز جمهوری اسلامی ایران است. همچنین تغییر قرن و سده هجری شمسی در سال ۱۴۰۰ رخ می‌دهد که فرصت مناسبی برای تدارک مجموعه‌ای از رویدادهای به هم پیوسته اجتماعی، اقتصادی و فرهنگی است که ظرفیت‌ها و نقاط قوت تهران را به عنوان کلانشهری مطرح در منطقه و جهان نمایان کرده و برندی متناسب با ارزشهای ویژه اقتصادی، سیاسی و فرهنگی تهران را به واسطه مشارکت همه ذینفعان ارائه کند.

در این رابطه شهرداری تهران نیز همگام با سایر دستگاه‌های مرتبط و با توجه به مصوبه شورای اسلامی شهر تهران در خصوص «الزام شهرداری تهران به تهیه و ارائه لایحه رویداد تهران ۱۴۰۰» و برنامه پنج‌ساله دوم شهرداری تهران و در راستای احکام مندرج در سند چشم‌انداز جمهوری اسلامی ایران در افق ۱۴۰۴، اقدام به تهیه این لایحه کرده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha