۲۵ آبان ۱۳۹۸، ۱۲:۴۰
کد خبرنگار: 2089
کد خبر: 83557071
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

محور سمنان- کیاسر بازگشایی شد

۲۵ آبان ۱۳۹۸، ۱۲:۴۰
کد خبر: 83557071
محور سمنان- کیاسر بازگشایی شد

سمنان- ایرنا- رئیس پلیس راه استان سمنان گفت: محور ارتباطی سمنان - کیاسر در محدوده تلمادره که به علت بارش برف و کولاک و لغزندگی جاده از شامگاه جمعه مسدود بود، امروز شنبه بازگشایی شد.

سرهنگ تقی کبیری به خبرنگاران در سمنان اظهارداشت: اکنون تردد در تمام محورهای مواصلاتی استان سمنان برقرار و تمام جاده های استان باز است.

وی با اشاره به کاهش هوا و احتمال بارش برف در محورهای مواصلاتی سمنان، بیان کرد: با توجه به احتمال بارش برف در محورهای استان، شهروندان از هر گونه تردد غیرضروری در محورهای کوهستانی خودداری کنند.

کبیری بر به همراه داشتن زنجیر چرخ برای تردد خودروها در مسیرهای کوهستانی و گردنه ها تاکید و خاطرنشان کرد: رانندگان قبل از حرکت از سلامت سامانه گرمایشی و روشنایی خودرو همچنین سلامت برف پاک کن‌ها اطمینان حاصل کنند.

رئیس پلیس راه استان سمنان یادآور شد: ماموران پلیس راه در جاده‌ها به خصوص در نقاط حادثه خیز و گردنه‌های برف‌گیر استان به منظور پایش ترددها و روانی ترفیک حضور مستمر دارند.

بنا به خواست  پلیس راه استان مازندران هر ۲ مسیر رفت و برگشت محور سمنان به کیاسر به علت بارش برف و کولاک و لغزندگی جاده شامگاه جمعه بیست و چهارم آبان ۹۸ مسدود شد.

در استان سمنان هشت هزار و ۶۱۲ کیلومتر بزرگراه، راه اصلی، فرعی و روستایی وجود دارد و حدود ۱۵۰ دوربین ثابت و سیار نظارتی و ثبت تخلف در محورهای مواصلاتی استان سمنان فعال است.

هواشناسی برای استان سمنان، اختلال در تردد محورهای مواصلاتی به ویژه جاده‌های کوهستانی و گردنه‎ها به دلیل بارش برف، کولاک، مه آلودگی و کاهش دید افقی پیش‌بینی و توصیه کرد: با توجه به کاهش محسوس دمای هوا و پیش‌بینی بارش برف وباران و لغزندگی جاده‌ها به ویژه در نواحی کوهستانی، تمهیدات پیشگیرانه لازم صورت گیرد.

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها