۲۲ آبان ۱۳۹۸، ۱۷:۳۰
کد خبرنگار: 1110
کد خبر: 83554054
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

حماس: در صورت ادامه حملات اسرائیل، وارد میدان می شویم

تهران-ایرنا- جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) امروز چهارشنبه با هشدار به رژیم صهیونیستی تهدید کرد، اگر حملات هوایی اسرائیل ادامه یابد، این جنبش وارد میدان خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری فلسطینی «معا»، حماس ضمن این هشدار در بیانیه ای اعلام کرد، هرگز به اشغالگران اسرائیلی اجازه نمی دهد معادلات و سیاست های خود را بر مردم فلسطین دیکته کنند.

حماس تاکید کرد: اشغالگران باید بهای حماقت های خود و ورود به ماجراجویی هایی را که عواقب و پیامدهای آن حساب نشده است، بپردازند.

این جنبش مقاومت اسلامی اعلام کرد: حماس سپر حامی مردم فلسطین باقی خواهد ماند و هرگز دست از وظایفش در حمایت از مردم خود و  حفظ منافع شان و پاسخگویی به اشغالگران مجرم برنمی دارد.

حماس تاکید کرد: این جنایت های مستمر دشمن صهیونیستی به مثابه تجاوزی آشکار علیه مردم و مقاومت در نوار غزه است و نشانگر روش جنایتکارانه ای است که دشمن اسرائیل با غزه و اهالی تحت محاصره آن در پیش گرفته است.

 «اسماعیل هنیه» رئیس دفتر سیاسی حماس نیز  روز گذشته (سه شنبه) در واکنش به ترور ابوالعطا از فرماندهان جنبش جهاد اسلامی از سوی رژیم صهیونیستی، گفته بود، سیاست ترور هرگز باعث شکستن عزم و اراده نیروهای مقاومت در برابر صهیونیست ها نشده و نخواهد شد.

حملات رژیم صهیونیستی علیه نوار غزه از صبح روز گذشته (سه شنبه) آغاز شده است. جنگنده های این رژیم با حمله به ساختمانی در شرق غزه، بهاء ابوالعطا از فرماندهان جهاد اسلامی و همسرس را به همراه شماری از فلسطینیان شهید کردند.

این حملات امروز نیز ادامه یافت. خبرها حاکی از آن است که خانه یکی از فرماندهان گردان القدس شاخه نظامی جهاد اسلامی نیز صبح امروز (چهارشنبه) هدف حمله نیروی هوایی رژیم صهیونیستی در رفح در جنوب باریکه غزه قرار گرفت.

ارتش اسرائیل در ادامه چندین موضع جهاد اسلامی را در نوار غزه هدف گرفت که در پی آن چهار فلسطینی به شهادت رسیدند.

در همین ارتباط جنبش جهاد اسلامی شهادت "خالد معوض فرج" ۳۸ ساله از فرماندهان این گروه فلسطینی را تایید کرد.

وزارت بهداشت فلسطین اعلام کرد که در نتیجه حملات صهیونیست ها به نوار غزه از روز گذشته تا امروز ۲۱ نفر شهید و ۷۰ تن دیگر زخمی شدند.

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha