۱۹ آبان ۱۳۹۸، ۱۶:۲۹
کد خبر: 83548944
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

طرح آب‌رسانی به شهر عنبران سال آینده تکمیل می‌شود

اردبیل -ایرنا- استاندار اردبیل گفت: طرح  بزرگ آب‌رسانی به شهر عنبران از پیشرفت خوبی برخوردار بوده و سال آینده به بهره‌برداری می‌رسد.

اکبر بهنامجو روز یکشنبه در جشن بزرگ وحدت در شهر سنی‌نشین عنبران افزود: برای اجرا و تکمیل این پروژه ۶۰۰ میلیار ریال اعتبار نیاز است که تاکنون ۱۵۰ میلیارد ریال اختصاص یافته است.

وی درباره عملیات اجرایی سد عنبران نیز گفت: این پروژه با  یک میلیون متر مکعب ذخیره آبی برای مصارف کشاورزی و شرب نیازمند ۵۰۰ میلیارد ریال سرمایه‌گذاری می‌باشد که تاکنون ۱۲۰ میلیارد ریال در آن هزینه شده و سال آینده عملیات اجرایی آن به اتمام می‌رسد.

او از رشد و توسعه سرمایه‌گذاری بخش خصوصی در استان خبر داد و گفت: آماده همکاری با سرمایه‌گذاران بخش خصوصی برای رونق تولید و اشتغال‌زایی هستیم.

استاندار اردبیل راه‌اندازی شهرک صنعتی در منطقه عنبران را یادآور شد و افزود: با راه‌اندازی این شهرک مشکل بیکاری جوانان این منطقه برطرف خواهد شد.

به گفته وی،  اکنون نیز ۲ کارخانه کاغذ و لوازم خانگی در این شهر در حال راه‌اندازی است.

وی مساحت شهرک صنعتی نمین را ۳۸هکتار ذکر کرد و گفت: چهار هکتار از آن مربوط به سرمایه‌گذاری در ایجاد کارخانه کاغذ و لوازم خانگی است.

 بهنامجو بیان کرد: با افتتاح و راه‌اندازی این ۲ کارخانه زمینه اشتغال ۵۰۰ نفر برای جوانان عنبران فراهم می‌شود.

وی افزود: این ۲ کارخانه تا هشت ماه آینده تکمیل می‌شود.

بخش عنبران به مرکزیت شهر عنبران که  اهالی آن پیرو اهل تسنن و شافعی مذهب هستند در شهرستان نمین در شرق اردبیل  واقع است. این بخش بیش از ۱۰ هزار نفر جمعیت دارد.

برچسب‌ها

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha