۱۴ آبان ۱۳۹۸، ۱۰:۳۸
کد خبرنگار: 1015
کد خبر: 83542868
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

تسریع در تکمیل طرح‌های آب و فاضلاب شهری گناوه ضروری است

گناوه - ایرنا - سرپرست فرمانداری گناوه گفت: تسریع در تکمیل طرح‌های آب و فاضلاب این شهر که مدت طولانی از آغاز عملیات اجرایی آنها گذشته ضروری است.

غلامرضا مهرجو روز سه‌شنبه در آیین تکریم و معارفه مدیر آب و فاضلاب شهری گناوه افزود: برای رسیدن به نقطه مطلوب در زمینه تکمیل طرح فاضلاب، بازسازی شبکه و حل مشکلات این حوزه نیازمند اعتبارات ملی، تلاش مستمر و مدیریت است.

وی اظهار داشت: بهبود و توسعه سیستم فاضلاب شهری گناوه که عملیات اجرایی آن به دهه ۷۰ برمی‌گردد، اما تاکنون به پایان نرسیده و از مطالبه‌های بحق مردم است.

مهرجو  گفت: با توجه به روند رو به‌رشد شهر گناوه ضمن توسعه شبکه آب و فاضلاب، برای پوشش کامل شبکه‌های موجود نوسازی باید انجام شود.

سرپرست فرمانداری گناوه  افزود: باتوجه به مشکلات حوزه آب و کم آبی در کشور ، مدیریت این بخش سخت و تلاش‌های ارزشمند همه مسئولان در این حوزه قابل تقدیر است.
وی با تقدیر از تلاش‌های مدیر پیشین اداره آب و فاضلاب شهری گناوه بیان کرد: مجموعه فرمانداری آماده همکاری برای حل مشکلات آب و فاضلاب در این شهرستان و شهر گناوه است.


مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر گفت: حوزه آب از زیرساخت‌های بسیار مهم محسوب می‌شود که باید به آن توجه ویژه شود.
عبدالحمید حمزه پور گفت: فراهم کردن شرایط برای تصفیه  فاضلاب‌های خانگی مورد تاکید استاندار است و در این زمینه، مدیریت آماده همکاری با شهرستان گناوه است.

در این آیین علی محمدی به عنوان سرپرست آب و فاضلاب شهرستان گناوه معرفی و از زحمات چندین ساله غلامرضا مختاری مدیر سابق تقدیر شد.

شهرستان گناوه در شمال استان بوشهر قرار دارد.

برچسب‌ها

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha