۱۳ آبان ۱۳۹۸، ۱۳:۰۱
کد خبرنگار: 1388
کد خبر: 83541834
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

پروندهٔ خبری

وحدت و اطاعت از رهبری رمز موفقیت در برابر دشمن است

تبریز- ایرنا- امام جمعه مرند اختلاف و تفرقه‌پراکنی را تهدیدی برای کشور دانست و گفت: با حفظ وحدت و اطاعت از مقام معظم رهبری، می‌توان در برابر دشمن ایستاد و به پیروزی رسید.


به گزارش ایرنا، حجت الاسلام والمسلمین علی نعمت زاده روز دوشنبه در مراسم راهپیمایی ۱۳ آبان در شهرستان مرند، ضمن اشاره به دشمنی ۶۶ ساله آمریکا با ایران خاطرنشان کرد: هر چند دشمنی استکبار با شدت تمام ادامه دارد اما آنان نسبت به قبل بسیار ناتوان و زمین گیر شدند.
وی افزود: آمریکا چندین بار از ملت ایران سیلی خورده که روز ۱۳ آبان و تسخیر لانه جاسوسی توسط دانش آموزان از جمله مهترین آنها بود.
امام جمعه مرند با بیان اینکه دشمنی آمریکا بخاطر عزت، شرف و پافشاری ملت ایران به استقلال است، افزود: دشمن در سالیان گذشته انواع توطئه ها را بر علیه ایران انجام داده و علاوه بر وارد کردن میلیاردها خسارت بر کشور، صدها هزار جوان ما را شهید، جانباز و مفقودالاثر کردند.
وی خاطرنشان کرد: با وجود دشمنی ها و توطئه های بسیار، ایران چنان قدرتمند شده که اکنون آمریکا به قدرت ایران اعتراف می کند و دولت نامشروع اسرائیل، موجودیت خود را در خطر می بیند.
حجت الاسلام نعمت زاده تاکید کرد: عزت و اقتداری که در سایه وحدت و رهبری های امام(ره) و بصیرت مقام معظم رهبری بدست آوردیم باید در گام دوم انقلاب اسلامی مستحکم تر کنیم.
وی با اشاره به طرح و برنامه های دشمن برای ایجاد فتنه در کشور گفت: ملت و مسوولان باید به دور از منافع شخصی و حزبی، از حق حمایت کرده و با فساد و باطل از هر جناح و سلیقه مقابله کنند.
امام جمعه مرند خاطرنشان کرد: مطالبه و انتظار به حق مقام معظم رهبری و مردم از مسوولان نیز این است که با مفاسد اداری و مفسدان بزرگ اقتصادی، برخورد جدی و انقلابی داشته باشند و مردم این برخورد با مفاسد و آلودگی ها را ببینند.
وی همچنین به انتخابات پیش رو در کشور اشاره کرد و افزود: مردم که ۴۰ سال در مقابل طوفان بلاها ایستادگی کردند باید برای نابودی مفاسد و زنده نگهداشتن ارزشهای انقلاب اسلامی، در انتخابات حضور پرشور و انقلابی داشته باشند و نمایندگان پاکدست، انقلابی، شجاع و سالم انتخاب کنند.

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha