۱۳ آبان ۱۳۹۸، ۱۱:۴۵
کد خبرنگار: 2111
کد خبر: 83541466
T T
۲ نفر

برچسب‌ها

پروندهٔ خبری

۱۳ آبان روز خلق حماسه سیاسی دانش آموزان انقلابی است

سنندج - ایرنا - امام جمعه بیجار گفت: ۱۳ آبان در تاریخ انقلاب اسلامی ایران روز خلق حماسه سیاسی و اجتماعی دانش‌آموزان و دانشجویان و خواری استکبار جهانی است.

حجت الاسلام علی مرادی روز دوشنبه در مراسم راهپیمایی روز ۱۳ آبان اظهار داشت: ۱۳ آبان در کشور ایران اسلامی، روز استکبار ستیزی و روز حماسه دانش آموزان نامگذاری شده و همه اقشار جامعه در کنار دانش آموزان و دانشجویان، مشت های خود را علیه استکبار جهانی، آمریکای خونخوار گره کرده و فریاد مرگ بر آمریکا سر می‌دهند.

وی با بیان اینکه دشمن همواره در فکر نابودی، بدخواهی و ذلت مومنین و مسلمانان است چون ذات او همین است،  یادآور شد: نظام سلطه، دشمنی های پشت پرده و پنهانی علیه اسلام و مسلمین دارد که مقابله با آنها به هوشیاری و بصیرت مردم نیاز دارد.

حجت الاسلام مرادی با تاکید بر اینکه در ۴۰ سال گذشته در هیچ لحظه و زمانی نمی توان نقش دشمن و کینه او علیه انقلاب اسلامی را از یاد برد،  افزود: آرزو و امید دشمنان اسلام، با توکل بر خداوند و هوشیاری و حضور در صحنه مردم، هیچگاه تحقق نخواهد یافت.

امام جمعه بیجار با بیان اینکه پرچم دار مبارزه جهانی با استکبار و صهیونیسم، جمهوری اسلامی ایران تحت فرامین رهبرمعظم انقلاب است، اضافه کرد: نظام سلطه برای شکستن مقاومت ملت با هجمه ها و تحریم ها بر ملت فشار آورده ولی به فضل الهی این خواب آشفته شان هرگز به  واقعیت ت بدیل نخواهد شد.

حجت‌الاسلام مرادی گفت: وعده فریب دشمنان در مذاکرات و توافق ها، هیچگاه به نفع ایران اسلامی و ملت نبوده و نباید در مقابل زیاده خواهی آنها کوتاه بیاییم چون این کار باعث گستاخی بیشتر آنها می‌شود.

وی یادآور شد: قدرت دفاعی و امنیتی امروز جمهوری اسلامی در راستای سخن تاریخی حضرت امام خمینی (ره) که فرمودند آمریکا هیچ غلطی نمیتواند بکند در بهترین شرایط است و هیچ قدرتی جرات تعرض به این نظام و انقلاب را ندارد.
در پایان این راهپیمایی، قطعنامه سراسری ۱۳ آبان توسط دانش آموزان قرائت و با فریاد مرگ بر آمریکا راهپیمایان تایید شد.

شهرستان ۸۹ هزار نفری بیجار در ۱۴۲ کیلومتری شرق شهر سنندج مرکز استان کردستان قرار دارد.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha