۱۳ آبان نماد برجسته حمایت مردم از حاکمیت اسلامی است

سنندج - ایرنا - معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کردستان گفت: ۱۳ آبان یکی از نمادهای برجسته حمایت مردم از حاکمیت اسلامی و نشانه روحیه استکبارستیزی ملت انقلابی ایران است.

حسین خوش اقبال روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: ایران اسلامی در سال های اخیر در اوج اقتدار منظقه ای و جهانی قرار دارد و این مهم بدون اتحاد و همدلی و حمایت مردم از انقلاب اسلامی وجود نداشت.

وی اضافه کرد: ۱۳ آبان یکی از نمادهای برجسته حمایت مردم از حاکمیت اسلامی و نشانه روحیه استکبارستیزی این مردم است و طبق فرمایش رهبر معظم انقلاب حضور گسترده و همیشگی مردم قهرمان ایران، نشان می‌دهد که چالش ۴۰ ساله‌ای که استکبار جهانی با انقلاب اسلامی داشته، پایان ناپذیر است.

خوش اقبال افزود: در این جریان، ملت ایران همیشه موفق و سربلند از دلِ سختی ها و مشکلات تحمیل شده بیرون آمده و در این چالش، ملت ایران و نظام اسلامی، تحت زعامت رهبر معظم انقلاب پیروز واقعی و برنده نهایی است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کردستان گفت: حضور با بصیرت و آگاهانه آحاد مردم و مسئولان در راهپیمایی ۱۳ آبان می تواند تلاش دشمن در ایجاد شکاف بین مردم و مسئولین و تلاش شکست خورده آمریکا مبنی بر براندازی نظام جمهوری اسلامی را پوچ و بی اساس و فاقد ارزش کند.

خوش‌اقبال یادآور شد: حضور گسترده آحاد مردم و  البته مسئولان در راهپیمایی این روز تاریخی نشانگر اقتدار مردم در برابر نظام سلطه و موجب تقویت روحیه مسئولان و خدمتگزاران برای تلاش در جهت آبادانی و اقتدار ایران اسلامی است.

وی تاکید کرد: یوم الله ۱۳ آبان روز مبارزه همیشگی با جورثومه فساد، آمریکای جنایتکار و کشورهای استکباری و حامیان و مبلغان آنها در جهان و منطقه خاورمیانه است که به گواهی تاریخ از زمان پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون از هیچ جنایت و ستیزه‌گری در مسیر تعالی انقلاب اسلامی دریغ نکرده‌اند.

خوش‌اقبال افزود: استکباری که امروز اگر چه به واسطه اقتدار جهموری اسلامی در منطقه و جهان بیش از پیش در موضع ضعف قرار گرفته اما دست از شیطنت و خرابکاری بر نداشته و هراز گاهی به واسطه دخالت های ناموجه و نامتعارف در داخل و خارج ایران اسلامی، سعی در تخریب وجهه ایران و ایرانی در منطقه دارد که هر بار به شکل مفتضحانه تری شکست میخورد.

وی اظهار داشت: حوادث امروز در عراق و لبنان و یمن و شیطنت های استکباری آمریکا و متحدانش در منطقه نشانه بی‌شرمی و روحیه شیطانی استکبار است که انشالله با ایستادگی، هوشیاری و بصیرت مردم و مسئولان و با همت ایران اسلامی و کشورهای منظقه این بار نیز با موفقیت ختم به خیر می‌شود.

در ۱۳ آبان معمار بزرگ انقلاب را به خاطر فریاد آزادی‌خواهی و مبارزه با استعمار و استکبار جهانی و استبداد شاهنشاهی تبعید کردند.

همچنین، ۱۳ آبان روزی است که با نثار خون شهدای دانش‌آموز و دانشجو ماندگار شد و دانشجویان پیرو خط امام با الهام از اندیشه‌های استکبارستیز و ضد استعماری امام، لانه فساد جاسوسی شیطان بزرگ، ‌ آمریکای جنایتکار را به تسخیر درآوردند.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha