۱۱ آبان ۱۳۹۸، ۱۶:۴۹
کد خبرنگار: 786
کد خبر: 83538743
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

مهمترین اخبار و رویدادهای جزیره کیش در هفته ای که گذشت

کیش - ایرنا- گشایش نمایشگاه بین المللی صنعت ساختمان، مواج شدن خلیج فارس و توقف تردد شناورها، نماز جمعه، تخفیف کیش ایر به کیشوندان، فرش قرمز اینوکس کیش برای شرکت‌های دانش‌ بنیان و برگزاری اولین دوره آموزشی رئیسان دانشگاههای علوم پزشکی از مهمترین رویداد هفته گذشته کیش بود.

نمایشگاه صنعت ساختمان:

-پانزدهمین نمایشگاه بین المللی عمران و صنعت ساختمان روز چهارشنبه با حضور ۱۲۰ شرکت داخلی و خارجی در مرکز نمایشگاه بین المللی کیش گشایش یافت.

در این نمایشگاه که به مدت ۴ روز برپا خواهد بود، ۱۰۵ شرکت داخلی و ۵ نماینده شرکت‌های خارجی آخرین دستاوردها و توانمندی های خود را در حوزه ماشین‌ آلات و تجهیزات عمرانی، فناوری و خدمات در زمینه عمران و ساختمان، انواع مصالح ساختمانی به نمایش گذاشته‌اند. 

 تخفیف ویژه هواپیمایی کیش به کیشوندان:

 سازمان منطقه آزاد کیش اعلام کرد: ساکنان کیش با ارائه کارت کیشوندی در فرودگاه های مبدا، در اولویت لیست انتظار مسیرهای پروازی به مقصد کیش قرار می گیرند و از نرخ بلیت پایین تر بهره مند می شوند.

، اولویت تخصیص صندلی و فروش بلیط، پایین تر از نرخ شناور در مسیر رفت و برگشت از جمله این تخفیفهایی است که برای کیشوندان در نظر گرفته  شده است.

 فرش قرمز اینوکس کیش برای شرکت‌های دانش‌ بنیان:

 صندوق نوآوری و شکوفایی ریاست جمهوری تسهیلات وِیژه و بی سابقه ای به موسسه های دانش بنیان برای حضور در نمایشگاه اینوکس کیش ۲۰۱۹ ارائه می دهد.

 در قالب این تسهیلات، ۹۰ درصد از هزینه های حضور شرکت های دانش بنیان در نمایشگاه بین المللی "کیش اینوکس"،توسط صندوق نوآوری و شکوفایی تامین و پرداخت خواهد شد. 

 این تسهیلات شامل پرداخت اجاره فضا و طراحی و ساخت غرفه تا سقف ده میلیون تومان  است، همچنین شرکت های دانش بنیان متقاضی شرکت در پاویون تنها ده درصد هزینه معادل یک میلیون تومان را پرداخت خواهند کرد. 

نماز جمعه:

امام جمعه کیش با گرامیداشت یاد و خاطره ۳۶ هزار دانش آموز بسیجی و تقدیر از حضور سازمان‌یافته دانش‌آموزان بسیجی کیش در نماز جمعه بر نقش و اهمیت ترویج و تسری فرهنگ بسیجی در جامعه تاکیدکرد.

 حجت الاسلام و المسلمین حسن زاده در بخشی دیگر از سخنان خود ضمن تسلیت شهادت امام حسن عسکری (ع) مدیریت آینده را از شاهکارهای آن حضرت برشمرد و  افزود: امام حسن عسکری(ع) برای مدت زمان غیبت فرزند خود امام عصر(عج) طرح ولایت فقیه را برای مدیریت جهان اسلام مطرح و تشیع را حفظ کردند.

 وی افزود: امروز اندیشمندان معتقدند که مدیریت بر آینده یکی از دشوارترین مباحث مدیریتی است که امام حسن عسکری (ع) بخوبی برای جهان اسلام طرح ریزی کردند.

جایگزینی مهره مصنوعی ستون فقرات در بیمارستان کیش انجام شد

تیم جراحی ستون فقرات و جراحی مغز و اعصاب ، موفق به انجام نخستین عمل جراحی تعویض مهره کمر در بیمارستان تخصصی و فوق تخصصی کیش شد.

 این عمل جراحی روی مردی ۴۲ ساله  که به علت تخریب مهره دوم کمر دچار فشار شدید در ناحیه دم اسبی نخاع شده بود انجام شد.

برگزاری اولین دوره آموزشی رئیسان دانشگاههای علوم پزشکی در کیش: 

 اولین دوره آموزش وِیژه رئیسان دانشگاهها به عنوان مدیران ارشد حوزه سلامت کشور زیر نظر سازمان بهداشت جهانی در کیش برگزارشد.

در این دوره آموزشی ۲۵ نفر از روسای دانشگاههای علوم پزشکی کشور توسط اساتید و متخصصان و مدرسان سازمان بهداشت جهانی آخرین یافته های علمی و دانش راهبری برای تقویت و توسعه نظام سلامت را فرا می گیرند. 

برگزاری مسابقات نجات‌غریق قهرمانی کشور  در کیش :

، بیست و هشتمین دوره مسابقات نجات‌غریق قهرمانی کشور در بخش آقایان در دو بخش استخری و ساحلی ۹ و ۱۰ آبان سال جاری در جزیره کیش برگزار شد و تیم استان البرز به عنوان قهرمانی دست یافت ، تیم استان تهران عنوان دومی مسابقات را کسب کرد و تیم استان فارس روی سکوی سوم ایستاد.

۳۱ تیم از سراسر کشور در این دوره از مسابقات حضور داشتند و ورزشکاران در بخش استخری در ۵ ماده  در استخر المپیک جزیره کیش و در بخش ساحلی در ۳ ماده در پلاژ آقایان با هم رقابت کردند.

حمایت سازمان منطقه آزاد کیش از فعالان صنعت ساختمان:

معاون اقتصادی و سرمایه گذاری سازمان منطقه آزاد کیش با استقبال از سرمایه گذاری در صنعت ساختمان کیش اعلام کرد این سازمان بطور جدیاز فعالان این صنعت حمایت می کند.

 ناصرآخوندی درحاشیه گشایش پانزدهمین نمایشگاه بین المللی صنعت ساختمان کیش، گفت: نوع آب و هوای جزیره کیش اقتضاء می کند تا  مصالح با دوام و متناسب با شرایط آب و هوای این جزیره تولید شود و سازمان منطقه آزاد کیش ضمن حمایت از افرادی که تمایل دارند در این زمینه سرمایه گذاری کنند؛ امکانات و مجوزهای مورد نیاز را در اختیار آنان قرار خواهد داد.

برگزاری جشنواره موسیقی سواحل جنوب ایران در کیش:

دومین جشنواره موسیقی کیش با عنوان " موسیقی سواحل جنوب ایران، خلیج فارس تا دریای عمان" از سی ام آبان تا یکم آذر در کیش برگزار می شود.

 این جشنواره  همزمان با هفته وحدت، با رویکرد موسیقی غنی و جذاب ایرانی و سواحل فارس تا دریای عمان با مشارکت برخی از کشورهای حاشیه خلیج فارس برگزار خواهد شد.

برچسب‌ها

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha