سرمربی افغانستان: تاجیک‌ها خوش شانس بودند

ارومیه- ایرنا- سرمربی تیم ملی فوتسال افغانستان با اشاره به خوش شانسی تاجیک‌ها در این بازی گفت: تیم ما تنها ۲۰ روز قبل تشکیل شده و نداشتن بازی تدارکاتی و اردوهای تمرینی و همچنین مشکلات داخلی فوتبال افغانستان باعث عدم نتیجه گیری ما در این ۲ بازی بود.

«عبدالرزاق مومراک» /Abdolrazag momrak/ روز پنج‌شنبه در کنفرانس خبری پس از بازی برابر تاجیکستان که منجر به شکست ۵ بر ۲ برابر این تیم شد در گفت و گو با خبرنگاران اظهار داشت: با هدف برد به مصاف تاجیکستان آمدیم ولی تیم حریف با آنالیز برنامه ما، توانست به خوبی با ارائه یک بازی فیزیکی و برنامه منسجم دفاعی پیروز شود.

وی با اشاره به خوش شانسی تاجیکستانی‌ها در این بازی اضافه کرد: در نیمه اول با عجله بودیم ولی توانستیم این نیمه را به سود خود به پایان برسانیم ولی در آغاز نیمه دوم عملکرد خوبی نداشتیم و از حریف خود عقب افتادیم و بعد از تغییر سیستم و ارائه بازی بصورت پاورپلی موفق به برگرداندن نتیجه بازی نشدیم.

سرمربی تیم افغانستان در مورد بازیکنان مهاجر ایرانی تیمش هم گفت: این بازیکنان عملکرد خوبی داشتند و با این حال نداشتن بازی تدارکاتی و اردوی تمرینی مناسب در ۲ سال گذشته در نتیجه نگرفتن ما تاثیرگذار بود.

«مومرک»، مشکلات درونی فوتبال افغانستان را هم در نتیجه نگرفتن تیمش تاثیرگذار دانست و افزود: از سال ۲۰۱۷ و بعد از مسابقات شهر تبریز، ما اردو و بازی دوستانه نداشتیم و کشورهای دیگر پیشرفت بهتری کردند در حالیکه تیم افغانستان تنها ۲۰ روز قبل تشکیل شد.

وی در مورد بازی با نپال هم گفت: بعد از بازی امروز این کشور برابر ازبکستان، تاکتیک و برنامه خود را مشخص خواهیم کرد.

وی در مورد شانس تیمش برای صعود به مرحله نهایی گفت: با این شکست، شانس ما برای صعود کاهش یافت با این حال امیدواریم با برد ترکمنستان برابر قرقیزستان، همچنان شانس صعود داشته باشیم.

مرحله مقدماتی مسابقات فوتسال مردان آسیا از روز یکم تا سوم آبان ماه جاری با حضور تیم‌های ازبکستان، تاجیکستان، نپال، افغانستان، ایران، قرقیزستان و ترکمنستان به میزبانی ارومیه در حال برگزاری است.

طبق قرعه‌کشی تیم‌های ازبکستان، تاجیکستان، نپال و افغانستان در گروه اول و تیم‌های ایران، قرقیزستان و ترکمنستان در گروه دوم به رقابت می‌پردازند.

در نخستین روز این مسابقات از ساعت ۱۳ روز چهارشنبه/اول آبان‌ماه/ تاجیکستان با ۶ گل نپال را شکست داد و ازبکستان با نتیجه ۶ بر ۲ افغانستان را از پیش رو برداشت.

از ساعت ۱۳ امروز /پنج‌شنبه/ دوم آبان‌ماه، افغانستان با تاجیکستان بازی کرد، نپال با ازبکستان ساعت ۱۵:۳۰ به مصاف هم رفته‌اند و قرقیزستان با ترکمنستان ساعت ۱۸ رقابت می‌کنند.

فردا جمعه در روز پایانی دور مقدماتی/سوم آبان/ نپال با افغانستان ساعت ۱۳، ازبکستان با تاجیکستان ساعت ۱۵:۳۰ و قرقیزستان با ایران ساعت ۱۸ دیدار خواهند کرد.

پنج تیم برتر این مسابقات جواز حضور در مرحله نهایی رقابت‌های قهرمانی ۲۰۲۰ مردان آسیا که اسفند امسال در کشور ترکمنستان برگزار خواهد شد را کسب می‌کنند.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha