۳ آبان ۱۳۹۸، ۸:۳۸
کد خبر: 83529716
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

مهم‌ترین رویدادهای ورزشی خراسان رضوی در هفته‌ای که گذشت

مشهد- ایرنا- برگزاری مسابقات تنیس کشور و آغاز مسابقات کشوری شطرنج از مهم‌ترین رویدادهای ورزشی استان خراسان رضوی در هفته ای بود که آخرین روزش را طی می‌کنیم.

سرپرست هیأت تنیس خراسان رضوی گفت: مسابقات قهرمانی تنیس دختران و پسران کشور از ۲۰ تا ۲۶ مهر ماه با حضور ۶۴ ورزشکار پسر و ۳۳ ورزشکار دختر در رده‌های سنی هشت تا ۱۰ سال و ۱۲ تا ۱۴ سال در مشهد برگزار شد.

سلطنت حق نظر افزود: در این مسابقات ورزشکاران استان‌های خراسان رضوی، فارس، مازندران، تهران، البرز، قزوین، اصفهان و بوشهر شرکت کردند.

برگزاری مسابقات کشوری شطرنج

رییس هیات شطرنج خراسان رضوی نیز گفت: مسابقات کشوری شطرنج جام بهار آساک اول آبان ماه در شهرستان قوچان خراسان رضوی آغاز شد.

رضا پاشا نجاتی با بیان اینکه این مسابقات در ۲ جدول آزاد با حضور ۷۷ شطرنج باز زیر ۱۴ سال تا چهارم آبان ادامه دارد افزود: شطرنج بازان استان های خراسان رضوی، خراسان جنوبی، خراسان شمالی، تهران، البرز، گلستان، سمنان، سیستان و بلوچستان، بوشهر و اردبیل در این مسابقات شرکت دارند.

وی اظهار داشت: مسابقات کشوری شطرنج سریع و برق آسای آزاد گرامیداشت هفته تربیت بدنی هم از ۲۵ مهر ماه به مدت ۲ روز در مشهد برگزار شد که در این مسابقات ۷۰ شطرنج باز از استان های خراسان رضوی، خراسان جنوبی، خراسان شمالی، تهران، گلستان و کشور افغانستان به روش سوئیسی در هفت دور با هم رقابت کردند.

مسابقات دو و میدانی دانشجو معلمان

رییس دانشگاه فرهنگیان استان خراسان رضوی گفت: به مناسبت هفته تربیت بدنی ۲۹ مهر ماه یک دوره مسابقه دو و میدانی ویژه دانشجو معلمان دانشگاه فرهنگیان مشهد با عنوان "از مسجد تا مسجد" در مسیر ۲۵۰۰ متری مسجد صدا و سیمای مشهد تا مسجد شهید تدین در پردیس شهید بهشتی دانشگاه فرهنگیان این شهر با شرکت ۵۵ نفر از پسران دانشجو معلم برگزار شد.

رمضانعلی نیری افزود: همچنین به مناسبت این هفته یک دوره مسابقات بومی محلی در رشته های بازی سنتی الاختر، هفت سنگ و شوت هدفمند با شرکت حدود ۲۰۰ نفر از دختران و پسران دانشجو معلم به منظور ترویج بازی های بومی و محلی و ارتقای سلامت دانشجو معلمان برگزار گردید.

ورزش صبحگاهی نیروهای مسلح خراسان رضوی

همایش ورزش صبحگاهی مشترک نیروهای مسلح مستقر در مشهد به مناسبت هفته تربیت بدنی اول آبان ماه به میزبانی قرارگاه منطقه‌ای نیروی زمینی ارتش در شمال شرق کشور در مشهد برگزار شد.

در این همایش ورزشی چهار هزار نفر از رزمندگان نیروی زمینی ارتش، پدافند هوایی، هوانیروز، مرزبانی و نیروی انتظامی حضور داشتند.

برچسب‌ها

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha