۱۶ مهر ۱۳۹۸، ۱۸:۵۸
کد خبرنگار: 2923
کد خبر: 83508877
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

خون شهیدان رمز بقای انقلاب و نظام است

۱۶ مهر ۱۳۹۸، ۱۸:۵۸
کد خبر: 83508877
خون شهیدان رمز بقای انقلاب و نظام است

مشهد- ایرنا- فرمانده مرزبانی خراسان رضوی گفت: خون شهدا یکی از مهمترین عوامل تداوم انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی است و جانبازان، ایثارگران و رزمندگان در سایه ولایت و رهبری مقتدر رمز موفقیت این نظام هستند.

سردار ماشاء الله جان نثار روز سه شنبه در نشست مشترک نیروهای مرزبانی هنگ تایباد و مرزنشینان شهرستان های تایباد، خواف و صالح آباد در هنگ مرزی تایباد افزود: اگر امروز امنیت در مرزهای کشور به ویژه مرزهای شرقی استان خراسان رضوی برقرار است به برکت وجود مرزنشینان و تعامل آنان با نیروهای مسلح و مرزبانان است.

وی اظهار داشت: نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران همواره حافظ امنیت در جامعه بوده و از نقاط صفر مرزی تا قلب کلانشهرها را زیر چتر خود قرار داده و کشور را از هرگونه قانون شکنی، جرم و جنایت مصون داشته است.

وی گفت: مرزبانان به طور شبانه روزی با رصد کامل نوار مرزی در تمام مرزهای کشور پهناور ایران توانسته اند با جلوگیری از قاچاق سوخت، کالا و مواد مخدر و مبارزه با اشرار و معاندین از مرزهای ایران اسلامی محافظت کنند.

فرمانده هنگ مرزی تایباد نیز در این مراسم گفت: برقراری امنیت در مناطق مرزی تربت جام، صالح آباد، خواف و تایباد در سایه تعامل و همکاری خوب مرزنشینان با مرزبانان است.

سرهنگ کاظم صمدی افزود: اتحاد مسلمانان شیعه و سنی در این مناطق سبب تثبیت وحدت و امنیت آن شده است.

وی اظهار داشت: ائمه جماعات و روحانیون باید از ظرفیت و تریبون های مساجد برای آگاه سازی جوانان از تحرکات دشمن در مناطق مرزی استفاده کنند و آنان را با حساسیت نقشه های شوم دشمنان آگاه سازند.

امام جمعه اهل سنت شهر سمیع آباد تربت جام نیز در این مراسم گفت: امنیت زمینه ساز توسعه و آبادانی هر منطقه می باشد و بستر مناسب برای ایجاد اشتغال و اقتصاد است.

مولوی امان الله برزگر افزود: امروز به برکت انقلاب اسلامی و حضور نیروهای مسلح در مرزهای کشور، مرزنشینان با خاطری آسوده در نقاط صفر مرزی مشغول فعالیت های روزانه خود هستند. 

استان خراسان رضوی ۳۰۰ کیلومتر مرز مشترک با کشور افغانستان دارد که ۹۰ کیلومتر از این مرز در شهرستان تایباد قرار دارد.

شهرستان ۱۲۰ هزار نفری تایباد در ۲۲۵ کیلومتری جنوب شرقی مشهد واقع است.

۷۴۹۴/۶۰۵۳

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha