۱۱ مهر ۱۳۹۸، ۸:۵۲
کد خبرنگار: 2198
کد خبر: 83501338
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

برخورد سواری سمند و ریو در جاده زنجان یک کشته برجا گذاشت

زنجان - ایرنا - جانشین پلیس راه فرماندهی انتظامی استان زنجان گفت: بر اثر برخورد رخ به رخ ۲ دستگاه خودروی سواری سمند و ریو، یک نفر کشته و یک تن دیگر نیز مصدوم و روانه بیمارستان شد.

سرهنگ محمدعلی عظیمی روز پنجشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: این حادثه رانندگی منجر به فوت و جرح، حوالی ساعت ۵:۵۰ صبح امروز /۱۱ مهرجاری/ در مسیر ارتباطی زنجان - بیجار، اتفاق افتاد.

وی، تجاوز به چپ از جانب راننده خودروی سواری سمند را علت این حادثه رانندگی ذکر کرد و اظهار داشت: در این حادثه راننده سواری سمند بر اثر شدت صدمات و جراحات وارده در صحنه وقوع تصادف جان باخت و راننده خودروی سواری ریو نیز مصدوم و به بیمارستان آیت الله موسوی زنجان منتقل شد.

جانشین رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان زنجان گفت: از ابتدای مهرماه جاری تا کنون هشت نفر از هموطنان بر اثر وقوع تصادف رانندگی در سطح مسیرهای ارتباطی این استان جان باختند.  

طی سه ماهه نخست امسال ۳۲۳ تصادف جرحی با ۴۱۷ مصدوم و ۶۵۱ فقره تصادف خسارتی در جاده‌های این استان حادث شد و بر اثر این حوادث ۴۵ نفر نیز کشته شدند که تعداد کشته‌ها در مدت مشابه پارسال ۴۶ نفر بود.

تیرماه سالجاری ۲۸ نفر از هموطنان و مدت مشابه پارسال نیز ۳۱ نفر در سطح مسیرهای ارتباطی این استان بر اثر وقوع تصادف‌های رانندگی جان خود را از دست دادند، مرداد ماه امسال نیز قریب ۲۵ نفر و در شهریور ماه نیز قریب ۲۳ نفر جان باختند.

استان زنجان پنج هزار و ۸۴۰ کیلومتر راه ارتباطی دارد که از این میزان، ۲۰۰ کیلومتر آزاد راه، ۱۱۳ کیلومتر بزرگراه، ۳۴۲ کیلومتر راه اصلی و ۹۷۴ کیلومتر راه فرعی است.

۶۰۸۵/۶۰۸۴

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha