۸ مهر ۱۳۹۸، ۱۹:۰۸
کد خبرنگار: 1389
کد خبر: 83497768
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

مربی ماشین‌سازی: کمیته داوران در چیدمان داوران بازی دقت کند

تبریز- ایرنا- مربی تیم فوتبال ماشین‌سازی تبریز با انتقاد از عملکرد کمیته داوران گفت: ضمن خسته نباشید به کمیته داوران فدراسیون فوتبال، انتظار داریم در بازی‌های که تیم تهرانی یک طرف بازی است، از داوران بی‌طرف استفاده شود.

به گزارش ایرنا، ساکت الهامی عصر دوشنبه پر نشیت خبری پس از بازی تیم های ماشین سازی و پرسپولیس تهران در جمع خبرنگاران افزود: امروز هر دو تیم با اهداف مشخصی وارد میدان شدند و خوشحال هستیم که تا دقایق پایانی توانستیم بازی را مدیریت کنیم، ولی در دقیقه ۱۰ وقت اضافه با یک شوت غافلگیرانه بازی را واگذار کردیم. 

مربی تیم ماشین سازی که بدلیل اخراج رسول خطیبی سرمربی این تیم، در نشیت خبری حاضر شده بود، خاطرنشان کرد:  از همه هواداران کمال تشکر را دارم که با حضور پورشور خود تا دقایق پایانی بازی، تیم خودشان را تشویق کردند و نشان دادند که تیم های تبریزی با هر رنگی فرقی برایشان ندارد. 

الهامی در خصوص پنالتی تیم پرسپولیس عنوان کرد: معتقد هستیم این صحنه نه تنها خطا نبود، بلکه باید به بازیکن تیم مقاب اخطار داده می شد که متاسفانه داور در این صحنه اشتباه کرد.

وی ادامه داد: رسول خطیبی، سرمربی تیم ماشین  سازی اصلا با داور بحث نداشت که داور بازی او را اخراج کرد و این قضیه در بهم خوردن تمرکز بازیکنان تیم ما تاثیرگذار بود. 

وی ادامه داد: نمی دانیم خطیبی در بازی بعدی در کنار تیم خواهد بود یا نه؟

تیم ماشین سازی امروز مقابل پرسپولیس با ارائه یک بازی زیبا و منطقی تا دقایق پایانی توانست بازی را مدیریت کند و به وقت اضافه بکشد، اما تیم پرسپولیس در دقیقه ۱۰۰ بازی توانست دروازه لک را باز و جواز ورود به مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی را کسب کند. 

۹۸۵۳/۵۱۸

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha