۸ مهر ۱۳۹۸، ۸:۵۳
کد خبرنگار: 2084
کد خبر: 83496379
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

۱۲۵ راننده جابه‌جایی دانش‌آموزان دامغان را بر عهده دارند

سمنان-ایرنا- مدیر آموزش و پرورش شهرستان دامغان گفت: سرویس‌دهی دانش‌آموزان از محله‌ها به مدارس سطح شهر توسط ۱۲۵ راننده انجام می‌شود.

حسن کاتبی روز دوشنبه در گفت و گو با ایرنا، افزود: ۵۰ دستگاه مینی بوس و ۷۵ دستگاه خودروی سواری کار جابه‌جایی دانش آموزان را در این شهرستان برعهده دارند. 

وی ادامه داد: جابه‌جایی سه هزار و ۵۰۰ دانش آموز از مدارس دامغان در طول سال تحصیلی ۹۹-۹۸ توسط این رانندگان انجام می‌شود. 

کاتبی اظهار داشت: به منظور حفظ آسایش و امنیت دانش آموزان، با همکاری نیروی انتظامی دامغان، تمامی رانندگان خودروهای سرویس مدارس مورد تایید پلیس راهنمایی و رانندگی قرار گرفت. 

وی تصریح کرد: فعالیت این رانندگان از سوی پلیس اماکن، مرکز فنی و سازمان حمل و نقل شهرداری بلامانع تشخیص داده شده و همه آن‌ها گواهی صحت سلامت را دریافت کردند. 

کاتبی اضافه کرد: امکانات و تجهیزات لازم و همچنین دارا بودن برچسب ویژه در خودروهای ویژه مدارس ضروری است. 

وی اضافه کرد: به دستور فرمانده انتظامی دامغان، هر خودرو موظف به تحویل دانش آموز به میزان ظرفیت تعیین شده خودرو یا مینی بوس های مورد نظر است که در صورت مشاهده سرویس دهی با بیش از ظرفیت مورد نظر، پلیس راهور با رانندگان برخورد می کند.

مدیر آموزش و پرورش دامغان گفت: هدف اداره آموزش و پرورش این شهرستان، مدیران مدارس، فرهنگیان و معلمان، فراهم کردن بهترین شرایط تحصیلی برای دانش آموزان است که در این راه از هیچ تلاشی دریغ نخواهند کرد.

۱۳ هزار و ۹۰۰ دانش آموز دامغانی در ۶۵۰ کلاس درس و زیر نظر یک هزار و ۱۸۰ فرهنگی از پیش دبستانی تا پایه دوازدهم، در ۱۰۷ مدرسه، سال تحصیلی خود را آغاز کردند. 

در سال ۹۹-۹۸ یک هزار و ۳۰۰ نفر از دانش آموزان دامغانی کلاس اولی هستند.

۹۸۵۶/۶۱۰۳

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها