۷ مهر ۱۳۹۸، ۱۴:۲۵
کد خبرنگار: 1410
کد خبر: 83495843
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

روزانه ۷ ماموریت آتش‌نشانی در ارومیه انجام می‌شود

ارومیه – ایرنا – مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری ارومیه گفت: در نیمه نخست امسال روزانه به‌طور متوسط هفت ماموریت آتش‌نشانی و خدمات ایمنی در این شهر انجام شده که حدود ۲ ماموریت در روز بیشتر از زمان مشابه سال گذشته است.

ابراهیم شاد قوشچی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: در نیمه نخست امسال، یک‌هزار و ۲۹۷ ماموریت توسط آتش نشانان در شهر ارومیه انجام شده است.

وی اضافه کرد: این در حالی است که در نیمه نخست سال گذشته ۹۷۰ فقره ماموریت توسط آتش نشانان در ارومیه ثبت شده بود.

وی بیان کرد: در نیمه نخست امسال، شاهد ۱۲ درصد کاهش ماموریت در خصوص آتش سوزی ها در ارومیه بوده ایم در حالی که کل ماموریت ها ۳۳ درصد افزایش یافته است.

مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری ارومیه ادامه داد: گیرکردن در آسانسور، آتش گرفتن خودروها در تصادفات از جمله دیگر حوادثی است که در سال جاری شاهد افزایش آنها در ارومیه بودیم.

شاد قوشچی بر لزوم توجه به بهبود وضعیت تجهیزات این سازمان تاکید کرد و گفت: تجهیزات مورد استفاده در آتش‌نشانی ارومیه بیش از ۲۰ سال عمر دارند و باید برای جابجایی، تعمیر و تجهیز آنها اقدام شود.

ارومیه ۷۵ هزار نفر جمعیت و ۱۱ هزار هکتار مساحت دارد که برای این میزان جمعیت و مساحت، تنها ۱۰ ایستگاه آتش نشانی فعال است.

۸۱۳۷/۲۰۹۳

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha