۲۵ شهریور ۱۳۹۸، ۱۶:۰۱
کد خبرنگار: 2161
کد خبر: 83477283
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

برگزاری نشست مسوولین بندرگز در میدان و چند خبر دیگر گلستان

گرگان - ایرنا - برگزاری نشست فرماندار با شهردار و اعضای شورای اسلامی بندرگز در میدان این شهر، تحصیل ۲۰ هزار دانشجو در مراکز آموزشی گرگان، برخورداری سه هزار و ۲۹۶ شهروند سیلزده آق‌قلایی از تسهیلات و کمک بلاعوض دولت و کاهش ثبت ولادت در استان از جمله خبرهای امروز دوشنبه گلستان است.

حسین احمدی فرماندار بندرگز در نشست با شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر بندرگز در محل میدان ورودی این شهر: تعیین تکلیف و تکمیل پروژه میدان ورودی بندرگز خواسته بحق و مطالبه جدی مردم است و عملیات اجرایی این پروژه باید در اسرع وقت آغاز شود.

**

فرماندار گرگان گفت : با شروع سال تحصیلی جدید، حدود ۳۰ هزار دانشجوی دختر و پسر فعالیت خود برای علم آموزی را در ۲۰ مرکز آموزش عالی گرگان آغاز می کنند.

**

دولو مدیرکل ثبت احوال گلستان گفت: تعداد ولادت های ثبت شده در ۵ ماهه اول امسال گلستان نسبت به مدت مشابه سال قبل در مقایسه با کشور ۱۳.۶ درصد کمتر شد.

**

بهجت تربتی نژاد مدیر آموزش و پرورش گرگان گفت : در سال تحصیلی جدید حدود ۹۰ هزار دانش آموز گرگانی در ۳۰۰ مدرسه به کلاس درس می روند که از این تعداد هفت هزار و ۷۳۴ نفر در پایه اول ابتدایی هستند.

**

فرماندار آق قلا گفت: تاکنون سه هزار و ۲۹۶ متقاضی سیل زده این شهرستان از تسهیلات و کمک های بلاعوض دولت برخوردار شدند.

**

رییس سازمان صنعت،معدن و تجارت گلستان: از ۵۸ معدن استان ۳۳ معدن فعال و یک معدن نیز در حال آماده سازی و تجهیز برای راه اندازی است.

طلوعیان بیان کرد: معادن استان با فعالیت در زمینه ذغال‌سنگ، سنگ لاشه و آهکی، صدف کوهی، ید، سیلیس، آلوویوم و سنگ نسوز، یک هزار و ۴۵۰ فرصت شغلی ایجاد کرده اند.

برچسب‌ها

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha