ایجاد شور و نشاط انتخاباتی در اولویت برنامه‌ها قرار گیرد

شهرکرد- ایرنا- معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار چهارمحال و بختیاری با تاکید بر فراهم کردن شور و نشاط انتخاباتی در استان، گفت: تحقق این مهم لازمه حضور حداکثری مردم در انتخابات است.

جعفر مردانی روز پنجشنبه در نشست ستاد انتخابات این استان افزود: تمامی عوامل و مجریان دست‌اندرکار برگزاری انتخابات باید زمینه ایجاد شور و نشاط انتخاباتی را فراهم کنند، تا بتوان در پرتو آن شاهد مشارکت حداکثری مردم در انتخابات باشیم.

وی ایجاد فضای رقابتی سالم را از دیگر اهداف مجریان برگزاری انتخابات عنوان کرد و گفت: جلب اعتماد و رضایت مردم در اولویت نخست فعالیت مجریان برگزاری انتخابات است و در همین راستا رعایت اصول اخلاقی، امانت‌داری و حفظ سلامت انتخابات باید در دستورکار همگان قرار گیرد.

مردانی تصریح کرد: استفاده از نیروی انسانی کارآمد و تامین و تجهیز امکانات سخت‌افزاری و نرم‌افزاری از دیگر ضروریات این بخش است که تهمیدات لازم در این خصوص در استان اندیشیده شده است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار چهارمحال و بختیاری با تاکید بر شناسایی آسیب‌ها و فرصت‌های فراروی برگزاری انتخابات در استان، خاطر نشان کرد: برگزاری انتخابات در استان همواره در کمال امنیت و سلامت برگزار شده و امید است با همراهی و همدلی لازم انتخابات پیش رو نیز به خوبی برگزار شود.

مردانی، آموزش همگانی از طریق رسانه‌های گروهی را راهکار اساسی برای حضور حداکثری و آگاهانه مردم در انتخابات دانست و افزود: در این خصوص کمیته اطلاع‌رسانی و تبلیغات برنامه‌هایی را تدوین و اجرا کند.

به گزارش ایرنا، انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در سراسر کشور با موافقت شورای نگهبان دوم اسفندماه سال جاری برگزار می‌شود که بر این اساس زمان ثبت نام از داوطلبان نمایندگی مجلس شورای اسلامی از تاریخ دهم آذرماه سال جاری به مدت یک هفته تعیین شده است.
چهارمحال و بختیاری بیش از ۹۴۷ هزار نفر جمعیت دارد که از این استان ۴ نماینده به مجلس شورای اسلامی راه می‌یابند.

۷۳۶۳/۲۰۹۷

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha