۱۹ شهریور ۱۳۹۸، ۲۰:۴۷
کد خبرنگار: 1794
کد خبر: 83471016
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

آمریکا، صهیونیست و سعودی‌ها در صدر یزیدیان زمان قرار دارند

قزوین - ایرنا - آمریکا، صهیونیست و سعودی‌ها در صدر یزیدیان زمان قرار دارند و دست‌هایشان به خون هزاران انسان بی‌گناه آلوده است.

نماینده ولی فقیه در استان قزوین و امام جمعه شهر قزوین روز سه شنبه در مراسم عزاداری سیدالشهدا (ع) در مسجد حضرت مسلم اظهار داشت: امام حسین علیه السلام با سخنان خود در استانداری مدینه و توصیف اعمال یزیدیان تاریخ به ما الگو می‌دهد که در هر دوره ای باید مسیر خود را با اهل فسق و گناه و جنایتکاران عالم جدا کنیم.

آیت‌الله عبدالکریم عابدینی اضافه کرد:کشورهای مدعی حقوق بشر از جلمه آمریکا، صهیونیست و سعودی‌ها دست‌های خود را به خون هزاران انسان بی‌گناه آلوده کرده اند و باید به زودی پاسخگوی اعمال خود باشند.

امام جمعه شهر قزوین تصریح کرد: سیدالشهدا در مسیر کربلا به یاران خود فرمودند: "عده ای را امامشان به بهشت و برخی را به جهنم دعوت می‌کند" و تقابل بین نور و ظلمت و حق و باطل از ابتدای دنیا تا روز قیامت وجود دارد.

عابدینی گفت: آدمی اگر زیر چتر ولایت خدا قرار بگیرد نورانی خواهد شد و اگر راه غیر خدایی را بپذیرد هر روز باید تحت ولایت طاغوتی قرار بگیرد.

وی با بیان اینکه خدای متعال انسان‌ها را مهندسی کرده است، افزود: بندگان مومن، این لیاقت را پیدا می‌کنند که خدای متعال ولی آنها باشد و هرکس که می‌خواهد خدا ولی او باشد باید در دانشگاه الهی، ایمان و تقوا را کسب کند.

نماینده ولی فقیه در استان با بیان اینکه کسب تقوا نیازمند پیش زمینه ای به نام ایمان است، افزود: برای قرار گرفتن در بین اهل ذکر و اهل ولایت باید مومن و اهل ایمان باشیم چون زمانی که خداوند ولی مومنان می‌شود آنها را از تاریکی‌ها به نور هدایت می‌کند.

آیت‌الله عابدینی اضافه کرد: مجاری نور الهی قرآن، پیامبران الهی و ائمه معصوم هستند و ما باید همیشه با این انوار خدایی ارتباط داشته و وضعیت خود را بسنجیم.
۶۱۰۱

سرخط اخبار استان‌ها