۱۷ شهریور ۱۳۹۸، ۱۹:۳۱
کد خبرنگار: 1540
کد خبر: 83469999
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

جشنواره ایل سنگسر آبان ۹۸ با محوریت صنایع دستی برگزار می‌شود

سمنان- ایرنا- مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان سمنان گفت: جشنواره ایل سنگسر به عنوان رویدادی ملی ۲۲ تا ۲۴ آبان ۹۸ با محوریت صنایع دستی برگزار می‌شود.

مهدی جمال روز یکشنبه در دیدار با برگزارکنندگان جشنواره ایل سنگسر در قالب کارگروه‌های مختلف، افزود: جشنواره ایل سنگسر در قالب یک رویداد ملی از ۲۲ تا ۲۴ آبان امسال در استان سمنان برگزار می شود.

وی افزود: این جشنواره با رویکرد استانی و در شهرستان گردشگری مهدیشهر برگزار می شود.

دبیر جشنواره ایل سنگسر نیز در این دیدار گفت: این جشنواره در سال ٩۵ به مدت سه روز برگزار شد و بالغ بر ۴٠ هزار نفر از این جشنواره بازدید کردند.

منصور بیرقی با بیان اینکه تولید ۸۰ نوع مشتقات لبنی و ۴٠ نوع نان از جمله قابلیت های سنگسر در بخش گردشگری غذا است، افزود: محوریت امسال جشنواره صنایع دستی است و این جشنواره سرآمد جشنواره های کشوری خواهد شد.
وی با بیان اینکه افتتاحیه و اختتامیه این جشنواره در محل جشنواره گل های داوودی مهدیشهر با رژه گروه‌های مختلف برگزار می شود، گفت: اجرای آفرود، مسابقات اسب سواری و بازی های محلی، جشنواره غذا، برگزاری نشست های تخصصی ، پرواز پاراگلایدر، پیاده روی خانوادگی و برپایی سیاه چادرها از جمله برنامه های این جشنواره است.

۶۱۰۳

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها