۱۶ شهریور ۱۳۹۸، ۱۲:۵۷
کد خبرنگار: 2896
کد خبر: 83467980
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

مسئولان از تیم فوتبال بانوان شهرداری بم حمایت کنند

۱۶ شهریور ۱۳۹۸، ۱۲:۵۷
کد خبر: 83467980
مسئولان از تیم فوتبال بانوان شهرداری بم حمایت کنند

کرمان - ایرنا - مربی تیم فوتبال بانوان شهرداری بم گفت: این تیم چندین سال است با قهرمانی در لیگ برتر کشور برای کرمان افتخارآفرینی کرده لذا از مسئولان و مردم این استان می خواهیم که این تیم را حمایت کنند تا بتوانیم روند رو به رشد خود را ادامه دهیم.

مرضیه جعفری روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود:  تیم فوتبال بانوان شهرداری بم امسال از نظر مالی شرایط سختی دارد لذا از مسئولان استانی تقاضا و انتظار حمایت داریم.

وی اظهار داشت: تیم‌های فوتبال مردان در لیگ برتر با بودجه‌هایی بیش از ۵۰ میلیارد تومان بسته می‌شوند درحالی که تیم قهرمان لیگ برتر بانوان کشور نهایتا با یک میلیارد تومان بسته شده اما با این وجود بازیکنان تمام تلاش خود را می‌کنند تا بتوانند در کشور بهترین باشند.

جعفری در خصوص شرایط تیم برای مسابقات پیش رو نیز افزود: به دلیل اینکه اواسط تیرماه بازی‌های لیگ به اتمام رسید ما هنوز نقل و انتقالات خود را آغاز و هیچ بازیکنی را  جذب نکرده‌ایم.

وی با اشاره به اینکه در فصل پیش رو قطعا در تیم فوتبال بانوان شهرداری بم نقل و انتقالاتی خواهیم داشت افزود: قصد داریم از هفته آینده جذب بازیکنان را آغاز کنیم.

جعفری با بیان اینکه هنوز تاریخ برگزاری قرعه‌کشی و مسابقات مشخص نشده است گفت: به همین دلیل هنوز نتوانستیم تمرینات خود را آغاز کنیم اما تمرینات بدنسازی بازیکنان به صورت اختصاصی انجام می‌شود.

تیم فوتبال بانوان شهرداری بم ۶ قهرمانی لیگ برتر را در کارنامه خود دارد.

۳۰۲۹/۹۷۶۷

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha