قرارگاه خاتم الانبیای سپاه ۱۱ طرح در آذربایجان‌شرقی اجرا می‌کند

تبریز- ایرنا - فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی نقش سپاه را در محرومیت زدایی و سازندگی بسیار تعین کننده دانست و اعلام کرد: قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء در آذربایجان‌شرقی ۳۸ طرح عمرانی به پایان رسانده است و ۱۱ طرح را در حال اجرا دارد.

سرلشکر حسین سلامی در بازدید از طرح های عمرانی آذربایجان شرقی گفت: خط دوم قطار شهری تبریز، خط آبرسانی به تبریز، جاده مراغه – هشترود و سد کلقان چای از طرح های مهم در حال اجرای این قرارگاه است.

وی با بیان اینکه جوانان انقلابی با تکیه بر توان داخلی، به زودی دشمنان کشور را تسلیم اراده های خود خواهند کرد، خاطرنشان کرد: تنها راه خروج از فضا سازی های اقتصادی و سیاسی دشمنان متکی شدن به ظرفیت داخلی است و مقاومت اقتصادی و رونق تولید، عامل بسیار مهم گذر از شرایط به وجود آمده کنونی است.
فرمانده کل سپاه گفت: راهی که امروز مردم ایران به رهبری امام خامنه ای در پیش گرفته اند مقاومت و ایستادگی در برابر دشمنان است.
سرلشکر سلامی با بیان اینکه دشمن با فرایند مذاکره درصدد تسلیم کردن ملت ایران است، اظهار کرد: دشمنان ما بدانند با ایستادگی، خود اتکایی و تلاش کاری خواهیم کرد تا آنها تسلیم اراده ملت ایران شوند.
سرلشکر سلامی، در بازدید از مجتمع معدنی مس سونگون گفت: این معدن نماد خود باوری، خود اتکایی و استقلال اقتصادی در آذربایجان شرقی است.
فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ادامه داد : این معدن با ذخیره ۲ میلیارد تن سنگ مس فعال است و با تکمیل چرخه تغلیظ، پالایش و ذوب مس سونگون به همت جوانان کشورمان اشتغال خوبی در این بخش ایجاد خواهد شد.

سرلشکر سلامی با بیان اینکه جنگ اقتصادی فراتر از جنگ های نظامی و اطلاعاتی است، گفت: امروز هدف دشمنان ما فلج کردن اقتصاد کشور است بنابراین باید آرایش اقتصادی و فضای کسب و کار جامعه را بر اساس خثنی‌سازی این سناریوی خطرناک بگیریم و امروز زمانی است که باید با قلب‌هایمان، جامعه را حمایت کنیم.

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ادامه داد: رهبر معظم انقلاب بر جهاد اقتصادی تأکید دارند و امروز خوشحالیم وقتی اتحاد و همدلی بین مسئولین کشوری شاهد هستیم.

۳۰۷۱

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha