۲۶ مرداد ۱۳۹۸، ۱۳:۰۱
کد خبر: 83440098
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

بازیگران نمایش «فرمالیته» معرفی شدند 

۲۶ مرداد ۱۳۹۸، ۱۳:۰۱
کد خبر: 83440098
بازیگران نمایش «فرمالیته» معرفی شدند 

تهران- ایرنا- بازیگران نمایش «فرمالیته» به نویسندگی و کارگردانی علی صفری و تهیه کنندگی سمیرا کاسبی و حسن سرآبادانی معرفی شدند.  

به گزارش روابط عمومی گروه تئاتر سه گانه، نجمه صفایی، سلاله ارغوان، امیرعلی گودرزی، نگین فیروزمنش، نیما قربانزاده، اریک قاراسمیان، شیده غفاریان، هامون خانمحمدی مجید قفلی و احسان خانمحمدی بازیگرانی هستند که در فرمالیته به ایفای نقش خواهند پرداخت.

کمدی فرمالیته روایت کشوری است که تنها ۹ نفر جمعیت داشته و افزایش یا کاهش در آن خلاف قوانین خواهد بود. فرمالیته به زودی در پردیس تئاتر شهرزاد به صحنه خواهد رفت. وحید خدادادی مدیرعامل موسسه فرهنگی هنری ارتباط بران پویا در این نمایش به عنوان مجری طرح حضور خواهد داشت. همچنین متین خیبلی در این نمایش طراحی هویت بصری و مهدیه خلج زاده عکاسی را بر عهده خواهند داشت.

علی صفری که کارگردان و نویسنده این نمایش است به تازگی نمایش کرونوس را در تماشاخانه نوفل لوشاتو بر صحنه داشت، این نمایش طی ۳۰ شب اجرا توانست با استقبال خوب مخاطبان و نظر مثبت منتقدین تئاتر روبرو شود.

گروه تئاتر سه گانه در مجموعه فعالیت‌های خود طی سال‌های گذشته علاوه بر نمایش کرونوس آثاری همچون آشویتس زنان، هجوم، آخرین نبرد، مجنونین همیشگی قرار ملاقات و مسافران را به صحنه برده است همچنین این گروه به زودی نمایش آشویتس زنان را نیز به نویسندگی صفری و کارگردانی رها حاجی زینل به صحنه خواهد رفت.

سرخط اخبار فرهنگ

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha