رمضانی: همه فضای قابل بهره‌برداری مصلی در اختیار نمایشگاه کتاب است

تهران- ایرنا- قائم مقام سی‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران با اشاره به اینکه تمام فضای قابل بهره‌برداری مصلی در اختیار نمایشگاه کتاب است، توضیح داد: امیدواریم امکاناتی که پیش روی نمایشگاه کتاب تهران گذاشته می‌شود، بیش از امکانات موجود و محدود فعلی باشد.

علی رمضانی در گفت‌وگو با خبرنگار کتاب ایرنا، درباره محدودیت فضای مصلی و درخواست ناشران برای تخصیص فضای بیشتر به غرفه و ارائه تعداد بیشتر آثار در آن، گفت: امیدواریم امکان‌هایی که پیش روی نمایشگاه کتاب تهران گذاشته می‌شود، بیش از امکان‌های موجود و محدود فعلی باشد، به عنوان برگزار کننده مایل هستیم حداکثر فضایی را که ناشران درخواست می‌کنند و استحقاق دریافت آن را دارند در اختیارشان قرار دهیم، اما محدودیت‌های محیط به ما الزام می‌کند که فضای غرفه‌ها را محدودتر کنیم، مایل هستیم که به ناشران غرفه‌های بزرگ اختصاص دهیم.

قائم مقام سی‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران با اشاره به خلاقیتی که برای چینش غرفه‌ها در نظر گرفته شده است، توضیح داد: تلاش شد غرفه‌ها در این دوره خلاقانه چیده شوند، دلیل این بود که فضای بیشتری به غرفه‌ها اختصاص داده شود و مردم بتوانند در آن حضور داشته باشند.

او با اعلام استقبال برگزارکنندگان نمایشگاه از هر امکانی که برای این رویداد فرهنگی مهیا شود، ادامه داد: پیشنهادها را بررسی می‌کنیم. هیچ فضای قابل بهره‌برداری در مصلی وجود ندارد که در اختیار نمایشگاه قرار نگرفته باشد.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار فرهنگ

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha