پیوس: پرسپولیس قوی تر از سال گذشته است

۲۶ مرداد ۱۳۹۸، ۱۱:۱۲
کد خبر: 83439922
پیوس: پرسپولیس قوی تر از سال  گذشته است

تهران- ایرنا- پیشکسوت باشگاه پرسپولیس گفت: پرسپولیس با توجه به حفظ بازیکنان اصلی خود و جذب بازیکنان توانمند جدید قدرتمندتر از سال گذشته راهی لیگ برتر خواهد شد.

«فرشاد پیوس» روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ورزشی ایرنا در خصوص شرایط تیم فوتبال پرسپولیس برای حضور در لیگ برتر افزود: خوشبختانه اسکلت اصلی تیم حفظ شد و این موضوع می تواند در شروع لیگ کمک زیادی به پرسپولیس کند.  

وی ادامه داد: امتیاز گیری در هفته های نخست لیگ اهمیت زیادی دارد و هر تیمی که بتواند از این فرصت استفاده کند می تواند راحت تر به قهرمانی برسد.

پیشکسوت تیم فوتبال فوتبال پرسپولیس اظهار داشت: تنها تفاوت پرسپولیس نسبت به سال گذشته تغییر سرمربی است که فکر می کنم کالدرون نیز می تواند به موفقیت های برانکو برسد. کالدرون مربی با تجربه ای است که در گذشته نیز به افتخارات بزرگی در فوتبال آسیا رسیده است.

وی تصریح کرد: پرسپولیس در کنار حفظ بازیکنان اصلی خود توانسته بازیکنان بسیار توانمندی را هم جذب کند. به اعتقاد من شرایط این تیم نسبت به سال گذشته بسیار بهتر است و امسال هم شاهد موفقیت های پرسپولیس خواهیم بود.

پیوس اظهار داشت: امیدوارم حواشی پرسپولیس در آینده نزدیک کمتر شود زیرا این موضوع به تنهایی می تواند مانع تکرار موفقیت های تیم شود.

سرمربی تیم فوتبال چوکا تالش گفت: خوشبختانه تمرینات بسیار خوبی را پشت سر می گذاریم و همه همدل هستیم تا این تیم ریشه دار را به سطح اول فوتبال کشور بازگردانیم.

سرخط اخبار ورزش

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha