۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۲۰:۵۶
کد خبرنگار: 1208
کد خبر: 85476054
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

آنچلوتی: ماه عسل با رئال ادامه دارد/ هنوز طوفانی در کار نیست!

تهران- ایرنا- سرمربی تیم فوتبال رئال مادرید می‌گوید که مشتاقانه در انتظار آینده‌اش با این باشگاه است و دومین دوره حضورش در مادرید را «ماه‌ عسل» توصیف کرد.

به گزارش دوشنبه‌شب ایرنا، کارلو آنچلوتی، سرمربی ایتالیایی رئال مادرید که در دومین دوره حضورش در این تیم، عملکرد درخشانی داشته و لالیگا و سوپرجام اسپانیا را تصاحب کرده، می‌گوید که مشتاقانه در انتظار ادامه ماجراجویی با این تیم است.

تیم تحت هدایت آنچلوتی هم‌اکنون در ۲۸ بازی متوالی شکست نخورده و خود را برای دیدار برابر آلاوز در لالیگا آماده می‌کند. آنها همچنین باید اول جولای در ومبلی لندن در فینال لیگ قهرمانان اروپا به مصاف دورتموند بروند.

آنچلوتی در نشست خبری پیش از بازی فرداشب، گفت: حس خیلی خوبی دارم و از همیشه بهترم. ماه عسل ادامه دارد. هیجان دارم و از آنچه در انتظارمان است، خوشحالم. در این نشست خبری هیچ فشاری حس نمی‌کنم.

وی افزود: شما(خبرنگاران) هم خیلی با من مهربان هستید. با این حال، می‌دانم که دیر یا زود، طوفان خواهد وزید اما در حال حاضر خبری از باد نیست و از این شرایط لذت می‌برم.

مرد ایتالیایی ۶۴ ساله این فصل را در حالی شروع کرد که تنها یک سال از قراردادش با رئال مانده بود اما دسامبر پارسال قرارداد خود را تا ژوئن ۲۰۲۶ تمدید کرد.

او سال ۲۰۲۱ برای دومین بار هدایت رئال را برعهده گرفت. مرد ایتالیایی در دوره نخست حضورش روی نیمکت این تیم، لالیگا و لیگ قهرمانان را تصاحب کرده بود.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار ورزش

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha