نساجی فاتح جدال قعرنشینان؛ شکست سنگین استقلال خوزستان در خانه

تهران-ایرنا- تیم فوتبال استقلال خوزستان در دیدار خانگی مقابل نساجی مازندران متحمل شکست سنگین چهار بر یک شد تا به سقوط نزدیک شود.

به گزارش دوشنبه شب ایرنا،‌ هفته بیست‌وهفتم لیگ برتر فوتبال ایران با جدال تیم‌های انتهای جدولی استقلال خوزستان و نساجی در ورزشگاه غدیر اهواز و با قضاوت پیام حیدری در شرایطی پیگیری شد که خداداد افشاریان به عنوان ناظر در این دیدار حضور داشت.

دو تیم با توجه به شرایط جدولی که داشتند به دنبال آن بودند تا با کسب ۳ امتیاز کامل این مسابقه، وضعیت خود را سروسامان داده و به نوعی خود را از انتهای جدول بالا بکشند.

در همان لحظات ابتدایی بازی و در دقیقه دوم، روی خروج اشتباه حسن پورحمیدی، وحید محمدزاده با ضربه سر دروازه آبی‌پوشان را باز کرد تا شاگردان ساکت الهامی با آرامش بیشتری ادامه بازی را دنبال کنند.

در دقیقه ۲۱، اشتباه پورحمیدی و واکنش عجیب او باعث شد تا نساجی به گل دوم خود برسد. در این لحظه سیروس پورموسوی سنگربان خود را از زمین بیرون کشید تا فرزین گروسیان در چارچوب استقلال خوزستان قرار بگیرد. پورحمیدی بعد از این تعویض زمین بازی را ترک کرد و به رختکن رفت.

در دقیقه ۴۰، عثمان اندونگ مدافع استقلال خوزستان به دلیل خطای واضح، با کارت قرمز مستقیم از زمین بازی اخراج شد تا محمدرضا آزادی از روی نقطه پنالتی برای سومین بار نساجی را به گل برساند.

در نیمه دوم و در دقیقه ۷۳ جواد آقایی‌پور یکی از گل‌های خورده را جبران کرد تا اختلاف به ۲ گل برسد اما این پایان کار نبود چراکه نساجی بازهم به گل رسید و این‌بار محمد عباس‌زاده در دقیقه ۸۶ چهارمین گل نساجی را به ثمر رساند.

نساجی با این پیروزی به امتیاز ۲۵ رسید و در رتبه سیزدهم ایستاد و استقلال خوزستان هم ۲۲ امتیازی باقی ماند.

ترکیب استقلال خوزستان:
حسن پورحمیدی - عثمان اندونگ - علی هلیچی - حسین ساکی - دوستونیک تورسانو - امیرمحمد محکم کار - محمود مطلق زاده - محمد آبشک - ساویو روبرتو - جواد آقایی پور - آسو رستم

سرمربی: سیروس پورموسوی

ترکیب نساجی:
لوان پولی - وحید محمدزاده - سعید غلامعلی بیگی - صابر حردانی - مهرداد عبدی - امیرمحمد هوشمند - سعید آقایی - محمدرضا عباسی - منصور باقری - سیدمحمدرضا حسینی - محمدرضا آزادی

سرمربی: ساکت الهامی

اخبار مرتبط

سرخط اخبار ورزش

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha