۲۴ مرداد ۱۳۹۸، ۱۲:۳۷
کد خبر: 83438269
T T
۲ نفر

برچسب‌ها

وسایل نقلیه توقیفی در قم به مناسبت اعیاد قربان و غدیر ترخیص می‌شود

قم – ایرنا - فرمانده انتظامی قم گفت: طرح ترخیص وسایل نقلیه که در پارکینگ‌های استان توقیف می‌باشد به مناسبت اعیاد قربان و غدیر اجرا می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری پلیس، سردار عبدالرضا آقاخانی روز پنجشنبه در گفت‌وگویی اظهار داشت: طرح ویژه ترخیص وسایل نقلیه توقیفی بالای یک سال با شرایط خاص به مناسبت اعیاد قربان و غدیر، از ۲۳ مردادماه آغازشده و به مدت یک هفته ادامه خواهد داشت.

وی افزود: مالکانی که وسایل نقلیه آن‌ها در پارکینگ‌های مجاز راهنمایی و رانندگی توقیف‌شده می‌توانند نسبت به ترخیص آن اقدام کنند .

آقاخانی تاکید کرد: این طرح شامل آن دسته از وسایل نقلیه که منع قضایی و یا دارای شاکی خصوصی هستند نخواهد شد.

وی گفت: بر این اساس مالکان وسایل نقلیه با همراه داشتن مدارک لازم می‌توانند به ستاد ترخیص پلیس راهور استان واقع در ابتدای جاده سراجه جنب تعویض پلاک مراجعه کنند.

اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی و کشف ۵ کیلوگرم مواد مخدر در قم

فرمانده انتظامی شهرستان قم نیز گفت: با اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در قم، پنج  خرده‌فروش مواد مخدر دستگیر و پنج کیلوگرم تریاک کشف شد.

 سرهنگ مراد حسین جعفریان اظهار داشت: در راستای پاک‌سازی مناطق آلوده و جرم خیز، طرح عملیاتی ارتقاء امنیت اجتماعی در قم توسط ماموران فرماندهی انتظامی این شهرستان و با همکاری بسیج به مرحله اجرا در آمد.

وی هدف از اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی و پاک‌سازی مناطق آلوده را ایجاد امنیت پایدار، آسایش و آرامش برای مردم دانست.

وی بر استمرار طرح‌های پاک‌سازی و مقابله با ناامنی در قم تاکید و خاطرنشان کرد: شهروندان می‌توانند با گزارش به‌موقع ناهنجاری‌های اجتماعی از طریق مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰، نقش موثری در تحکیم امنیت جامعه داشته باشند .

۱۱۷۵ /

برچسب‌ها

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha