۲۴ مرداد ۱۳۹۸، ۶:۵۱
کد خبرنگار: 1291
کد خبر: 83437722
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

جرایم بیمه‌ای واحدهای تولیدی بحران‌زده بخشیده می‌شود

شهرکرد- ایرنا- استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: براساس مصوبه هیات دولت جرایم بیمه‌ای تامین اجتماعی واحدهای تولیدی بحران‌زده بخشیده خواهد شد.

اقبال عباسی شامگاه چهارشنبه در پنجمین نشست ستاد تسهیل و رفع موانع تولید چهارمحال و ببختیاری در سال جاری تاکید کرد: مسئولان تامین اجتماعی موظفند مصوبه هیات دولت در راستای بخش جرایم بیمه‌ای واحدهای تولیدی بحران‌زده ناشی از تحریم‌ها، حوادث غیرمترقبه و نوسانات ارزی را ببخشند و مابقی بدهی آنان را قسط بندی کنند.

وی افزود: به همین منظور تا یک هفته آینده وضعیت بدهی بیمه‌ای واحدهای تولیدی بحران‌زده چهارمحال و بختیاری در کارگروهی تخصصی بررسی  وتا ۱۰ روز دیگر نسبت به معرفی واحدهای تولیدی واجد شرایط به تامین اجتماعی اقدام شود.

عباسی تصریح کرد: حمایت از تولید کنندگان، حفظ اشتغال موجود، ایجاد اشغال جدید و رونق اقتصادی مورد توجه مسئولان ستاد تسهیل و رفع موانع تولید باشد.

سرپرست سازمان صنعت، معدن و تجارت چهارمحال و بختیاری نیز گفت: در این نشست اجرای ۲۷ طرح از محل رونق تولید با ۷۹۶ میلیارد ریال تسهیلات به تصویب رسید.

محمدکاظم منزوی تاکید کرد: با بهره‌برداری از این طرح‌ها زمینه اشتغال مستقیم ۱۳۵ نفر و تثبیت اشتغال یکهزار و ۲۰۰ نفر فراهم می‌شود.

وی یادآور شد: در ستاد تسهیل و رفع موانع تولید چهارمحال و بختیاری با اجرای ۱۶ طرح از محل بازسازی اصناف در استان موافقت شد.

منزوی تصریح کرد: برای اجرای این طرح‌ها با ۳۶ نفر اشتغال‌زایی پرداخت ۲۰ میلیارد ریال تسهیلات بانکی به تصویب رسید.

وی اظهار داشت: در این نشست همچنین اعضای ستاد تسهیل و رفع موانع تولید چهارمحال و بختیاری پرداخت ۶۱۴ میلیارد ریال تسهیلات بانکی از محل بند الف تبصره ۱۸ به ۳۶ طرح و واحد تولیدی با ۱۴۵ اشتغال جدید و تثبیت ۳۰۵ شغل موجود را تصویب کردند.

منزوی تاکید کرد: اعضای ستاد تسهیل و رفع موانع تولید چهارمحال و بختیاری برای اجرای ۳۸ طرح کشاورزی و اشتغال‌زایی ۲۷ نفر پرداخت یکهزار و ۱۱۹ میلیارد ریال تسهیلات بانکی را به تصویب رساندند.

به گزارش ایرنا، در این نشست مشکلات تعدادی از واحدهای تولیدی چهارمحال و بختیاری در زمینه‌های بدهی مالیاتی، معوقات بانکی، جایگزینی وثیقه، امهال تسهیلات و پرداخت وام‌های جدید را بررسی و راهکارهای رفع آن را ارائه کردند.

۷۳۶۲/۲۰۹۷

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha