۱۸ مرداد ۱۳۹۸، ۱۶:۵۶
کد خبرنگار: 1433
کد خبر: 83431151
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

خبرنگاران طلایه داران عرصه آگاهی بخشی در جامعه هستند

بوشهر– ایرنا– خبرنگاران طلایه داران عرصه اطلاع رسانی و آگاهی بخشی و روایان صدیق اطلاعات در جامعه هستند.

فتح الله نوروزی روز جمعه در آئین تجلیل از خبرنگاران شهرستان کنگان افزود: دانش افزایی یکی از ملزومات خبرنگاری است که با تجربه و بهره گیری از دانش صاحبان خرد و تجربه امکان پذیر می شود.

وی تاکید کرد: صداقت در گفتار و انتقال رویدادها می‌تواند به اثرگذاری کار خبرنگار و اعتماد مردم به این قشر کمک کند.

فرماندار کنگان اضافه کرد: خبرنگاران در تحرک‌بخشی جامعه بر مبنای آگاهی و دانش تاثیرگذار هستند و در این شرایط حساس امید افزایی از مسئولیت‌های سنگین جامعه خبری است.

نوروزی افزود: در سالهای اخیر تعداد سایت‌های مجوز دار در شهرستان کنگان رشد قابل ملاحظه ای داشته است.

نماینده دولت در شهرستان کنگان در بخش دیگری از سخنان خود گفت: در هفته دولت ۳۸ پروژه عمرانی  با  هزار و ۱۰۰ میلیارد ریال اعتبار افتتاح و یا عملیات اجرایی آنها آغاز می شود.

نوروزی افزود: سهم این شهرستان از اعتبارات سفر اسفند ماه رئیس جمهوری هزار و ۸۴۰ میلیارد ریال بوده است که با تخصیص اعتبارات باید در مدت ۲ سال اجرا شوند.

وی گفت: در زمان حاضر و با پیگیری‌ها و حمایت نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی ۳۳ پروژه از محل اعتبارات نفت در شهرستان کنگان در حال اجراست.

فرماندار کنگان ادامه داد: ۱۲ واحد آموزشی در قالب ۱۱۰ کلاس درس در شهرستان کنگان در حال احداث است.

نوروزی از عزم جدی دولت برای اجرای پروژه اسکله کنگان خبر داد و گفت: در حوزه عوارض آلایندگی از حقوق مردم همواره دفاع می شود.

رضا مختارزاده رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی کنگان گفت: در زمان حاضر خبرنگاران چهار خبرگزاری ملی، پنج  سایت مجوز دار، یک رسانه دیجیتال، ۲ فصلنامه و هفته نامه مکتوب در این شهرستان فعال هستند و تلاش می شود این تعداد در آینده افزایش یابند.

در این آئین از خبرنگاران و پیشکسوتان این حوزه تجلیل شد.

۷۲۰۸/۶۰۴۷/۶۰۴۵

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha