پرداخت ۵۵۰ میلیارد ریال مستمری به مددجویان کمیته امداد بوشهر

بوشهر- ایرنا- مدیرکل کمیته امداد استان بوشهر گفت: امسال مستمری مددجویان این نهاد ۳۰ درصد افزایش یافته که در این راستا، ۵۵۰ میلیارد ریال در فروردین ماه به حساب آنها پرداخت شد.

به گزارش ایرنا، عباس روشن روز یکشنبه در نشست با مسئولان اجرایی این نهاد اظهار کرد: ۳۶ هزار و ۴۷۱ خانوار تحت حمایت این نهاد استان بوشهر ماهانه مستمری دریافت می کنند.

وی افزود: از ابتدای امسال ماهانه برای خانواده‌های تک نفره ۱۰ میلیون ریال، خانواده‌های ۲ نفره ۱۴ میلیون و ۲۰۰ هزار ریال، خانواده‌های سه نفره ۲۰ میلیون ریال، خانواده‌های چهار نفره ۲۵ میلیون و ۵۰۰ هزار ریال و خانواده‌های پنج نفره و بیشتر ۳۱ میلیون و ۵۰۰ هزار ریال مستمری پرداخت می شود.

مدیرکل کمیته امداد استان بوشهر تصریح کرد: مبنای فعالیت این نهاد فقط پرداخت ماهیانه مستمری نیست بلکه با ارائه آموزش های لازم و از طریق راهبران شغلی به دنبال ایجاد اشتغال برای این خانواده ها در تلاش است.

روشن ادامه داد: تا قبل از این که سرپرستان این خانوارها بتوانند مستقل و توانمند شوند مستمری های آنها ادامه می یابد و پس از اشتغال و یا خودکفایی از پوشش این نهاد خارج می‌شوند.

وی ادامه داد: طرح اشتغال‌زایی این خانواده ها متناسب با مهارت مددجویان طراحی و اجرایی شده است.

مدیرکل کمیته امداد استان بوشهر گفت: تمرکز این نهاد برای آموزش و فن آموزی بر مبنای درآمدزایی است تا نقشی پر رنگ در آینده فرد و خانواده اش داشته باشد.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha