۱۶ مرداد ۱۳۹۸، ۲۱:۱۸
کد خبرنگار: 895
کد خبر: 83429406
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

خبرنگاران با انعکاس خدمات نظام و دولت مردم را امیدوار کنند

گناباد- ایرنا- امام جمعه گناباد گفت: خبرنگاران و رسانه های ارتباط جمعی با اهتمام بیشتر در انعکاس خدمات سازنده دولت و نظام جمهوری اسلامی به آحاد جامعه، مردم را امیدوار و دلگرم کنند.

به گزارش ایرنا حجت الاسلام حسن صادقی نسب روز چهارشنبه در آستانه روز خبرنگار در دیدار با جمعی از خبرنگاران رسانه های گروهی گناباد افزود: انتقاد خبرنگاران و رسانه ها نسبت به مسائل مختلف باید سنجیده و سازنده باشد و از هرگونه شخصی گرایی در انتقاد پرهیز شود.

وی اظهار داشت: خبرنگاران جایگاه بسیار خطیر و حساسی در اطلاع رسانی و انعکاس اخبار و گزارش ها دارند و باید با شناخت ماهیت و رسالت واقعی خود و با اطلاع رسانی سازنده انعکاس دهنده مطالبات سازنده مردم به مسئولان و خدمات دولتمردان و مسئولان به مردم باشند.

وی گفت: باید از ظرفیت رسانه های گروهی برای ترویج فرهنگ و ارزشهای اسلامی حداکثر بهره گرفته شود و خبرنگاران باید با اخلاص قلم بزنند.

جمعی از خبرنگاران رسانه های گروهی گناباد همچنین امروز از تعدادی از طرحهای تولیدی و عمرانی در دست اجرای این شهرستان مانند فرودگاه، راه آهن یونسی به گناباد  به عنوان قطعه نخست خط اتصال ریلی مشهد به زاهدان بازدید کردند.

مدیر فرودگاه گناباد در این مراسم گفت: این فرودگاه با پیشرفت فیزیکی ۷۰ درصد در حال اجراست و باند آن به اتمام رسیده و آماده پرواز است و پروازهای فرودگاه بعد از بهره برداری رسمی بسته به نیاز شهرستان برنامه ریزی و اجرا می شود و همزمان با افتتاح فرودگاه سیستم اداری آن نیز راه اندازی خواهد شد.

مجید ایزدی با اشاره به بهره برداری از فرودگاه گناباد تا دهه فجر سالجاری افزود: مطالعات محوطه سازی در مرحله نخست این فرودگاه به اتمام رسیده و مرحله دوم آن هفته آینده به اتمام می رسد.

خبرنگاران گناباد در آستانه روز خبرنگار با حضور در مزار شهدا و نثار گل با مقام شامخ آنان تجدید بیعت کردند.

۱۷ مرداد سالروز شهادت شهید صارمی خبرنگار خبرگزاری جمهوری اسلامی به عنوان روز خبرنگار نامگذاری شده است.

بیش از ۵۰ خبرنگار در قالب ۲۰ نمایندگی خبرگزاری، هفته نامه، ماهنامه و پایگاه اطلاع رسانی در گناباد فعالند.

شهرستان ۹۰ هزار نفری گناباد در ۲۸۷ کیلومتری جنوب مشهد واقع است.

۲۰۹۵/۶۰۵۳

برچسب‌ها

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha