۱۴ مرداد ۱۳۹۸، ۱۵:۵۰
کد خبر: 83426155
T T
۰ نفر
سبک زندگی باید مورد توجه باشد

تهران-ایرنا- مدیرکل امورتربیتی، مشاوره و مراقبت در برابر آسیب های اجتماعی وزارت آموزش‌ و پرورش تاکید کرد: درس تفکر و سبک زندگی یکی از درس هایی است که باید به آن اهمیت ویژه ای شود زیرا این درس تنها درسی است که شیوه بهتر زندگی کردن به دانش آموزان می آموزد.

به گزارش روز دوشنبه آموزش و پرورش، جلسه هماهنگی برگزاری مراسم اختتامیه پنجمین جشنواره تجلیل از نفرات برگزیده الگوهای برترتدریس درس تفکر و سبک زندگی پایه های هفتم و هشتم  متوسطه اول امروز (دوشنبه ۱۴ مردادماه) با حضور مسعود شکوهی مدیرکل امور تربیتی، مشاوره و مراقبت در برابر آسیب های اجتماعی وزارت آموزش‌وپرورش برگزار شد.

شکوهی در این جلسه با تقدیر از اقدامات انجام گرفته توسط اداره کل آموزش و پرورش شهرتهران به عنوان دبیرخانه پنجمین جشنواره تجلیل از نفرات برگزیده الگوهای برترتدریس درس تفکر و سبک زندگی گفت: خوشبختانه همکاران با اخلاص  کامل در مورد این موضوع وارد شدند و با توجه به تجربه ای که طی سال های اخیر کسب شده کیفیت کار ارتقاء پیدا کرده است و باید سعی کنیم اشکالات و نواقص در برگزاری این جشنواره به حداقل برسد.

وی افزود: یکی از مهم ترین اهداف ما از برگزاری این جشنواره علاوه بر ایجاد فضای رقابتی اثربخشی آن در فضای جانبی است یعنی باید برگزیده شدن در این جشنواره به نفع خود فرد و نظام تعلیم تربیت باشد و بتوانیم از تجربیات او برای اثر بخشی درس تفکر و سبک زندگی استفاده کنیم.

مدیرکل امور تربیتی، مشاوره و مراقبت در برابر آسیب های اجتماعی وزارت آموزش‌وپرورش خاطرنشان کرد: درس تفکر و سبک زندگی یکی از درس هایی است که باید به آن اهمیت ویژه ای داده شود زیرا این درس تنها درسی است که شیوه بهتر زندگی کردن به دانش آموزان می آموزد و باید سعی کنیم که موجب تغییر رفتار در آنها شود.

شکوهی خاطرنشان کرد: مراسم اختتامیه نیز ویترین زحمات همه عزیزان طی این هشت ماه است که دریک تا ۲ روز برگزار می شود بنابراین باید با ظرافت خاصی برگزار شود و از برگزیدگان به صورت شایسته تقدیر شود.

**آموزش و پرورش عهده دار برگزاری مراسم تجلیل از برگزیده ها

در این جلسه اکبر سرداری معاون برنامه‌ریزی امور تربیتی نیز گفت: امسال امور دبیرخانه و اجرای مراسم اختتامیه پنجمین جشنواره تجلیل از نفرات برگزیده الگوهای برترتدریس درس تفکر و سبک زندگی بر عهده اداره کل آموزش و پرورش شهر تهران گذاشته شد.

رقیه سادات نقوی رئیس اداره امور تربیتی اداره کل آموزش و پرورش شهر تهران هم در تشریح اقدامات انجام شده دردبیرخانه گفت: امسال برای دریافت آثار و تجربیات استانها از طریق سامانه ای که در پروتال اداره کل آموزش و پرورش شهرتهران بارگذاری شده بود آثار را جمع آوری کردیم که حدود ۳۵۰ اثر دریافت کردیم و برای داوری آثار از ۱۶ داور از قطب ۶ یعنی استان های قم، قزوین، شهرستانهای استان تهران و البرز استفاده کردیم و در نهایت ۲۷ اثر برگزیده شد.

وی افزود: ۱۲ مردادماه هم نامه اعلام نتایج نهایی به استان ها ارسال شد علاوه بر این امسال سعی کردیم که نواقص و ایرادات کار به حداقل برسد.

سرخط اخبار جامعه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha