۹ مرداد ۱۳۹۸، ۱۷:۲۳
کد خبر: 83419393
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

حمایت صندوق نوآوری از فرآیند رتبه‌بندی در شرکت‌های دانش‌بنیان

تهران- ایرنا- معاون توسعه صندوق نوآوری و شکوفایی ریاست جمهوری گفت: دفتر توانمندسازی صندوق نوآوری و شکوفایی با هدف شناسایی چالش‌های سازمانی شرکت‌های دانش‌بنیان و ارایه راهکارهای مدیریتی، اقدام به حمایت از این شرکت‌ها جهت استفاده از فرآیند رتبه‌بندی کرده است.

به گزارش روابط عمومی صندوق نوآوری و شکوفایی ریاست جمهوری، دکتر سیاوش ملکی­‌فر، افزود: شرکت­‌های دانش‌بنیان برای موفقیت نمی­‌توانند تنها به توانمندی­‌های فنی خود متکی باشند و به تقویت توان مدیریتی و سازمانی نیز نیاز دارند. در همین راستا و به منظور توانمندسازی پایه شرکت­‌های دانش­‌بنیان و با توجه به استقبال شرکت­ ها و اثربخشی خدمت رتبه‌بندی در این شرکت­‌ها، صندوق نوآوری و شکوفایی در سال ۹۸ در سه مرحله اقدام به حمایت از شرکت­‌ها برای این فرآیند کرده است.

وی ادامه داد: شرکت‌های دانش‌بنیان در مرحله رتبه‌بندی پایه با راهنمایی کارگزاران صندوق نوآوری و شکوفایی، دید مناسبی نسبت به مشکلات اصلی خود پیدا می­‌کنند، در مرحله بهبود و توسعه، عارضه‌ های اصلی تحلیل و ریشه­‌یابی شده و اقدامات مناسب برای بهبود و برنامه‌ریزی طراحی می­‌شود. در مرحله نظارت مستمر نیز بر فرآیند توسعه بلندمدت نظارت شده و اقدامات پیشنهادی کنترل و اصلاح می‌ شود و پیشرفت اقدامات محاسبه و اندازه‌گیری خواهد شد.

ملکی­‌فر اظهار کرد: شرکت­‌های دانش‌بنیان می­‌توانند از حمایت بلاعوض ۷۰ درصدی صندوق نوآوری و شکوفایی تا سقف ۳۰۰ میلیون ریال در سال برای بهره­‌مندی از خدمت رتبه­‌بندی(عارضه‌یابی)  استفاده کنند، این خدمت توسط کارگزاران مورد تایید صندوق به شرکت­‌های دانش‌بنیان ارایه می­‌شود.

به گفته معاون توسعه صندوق نوآوری و شکوفایی، استفاده از هر یک از مراحل رتبه‌بندی، منوط به استفاده مراحل با رعایت تقدم و تاخر است.

بر اساس این گزارش، شرکت‌های دانش‌بنیان می­‌توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر به آدرس http://cbd.nsfund.ir/diagnosis مراجعه کنند.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار علم و آموزش

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha