دهیاران زمینه مشارکت حداکثری روستاییان در انتخابات را فراهم کنند

مهاباد- ایرنا- فرماندار شاهین‌دژ با تاکید بر حضور گسترده مردم در انتخابات گفت: دهیاران زمینه مشارکت و حضور حداکثری روستاییان را در انتخابات فراهم کنند.

ایوب آذین‌پور روز سه‌شنبه در جلسه مشورتی دهیاران این شهرستان با اشاره به اهمیت حضور حداکثری مردم در انتخابات اسفند سال‌جاری اظهار کرد: زمینه حضور و مشارکت حداکثری مردم در انتخابات باید فراهم شود تا همه آحاد جامعه در تعیین سرنوشت خود سهیم باشند.

وی ادامه داد: در شرایط فعلی کشور ما و تحولات پیش آمده در عرصه بین‌الملل، باید مردم را به تاثیر حضور حداکثری در پای صندوق‌های رای آگاه‌تر سازیم تا در راستای انتخاب اصلح و حضوری پرشور در انتخابات حرکت کنیم.

وی با تاکید بر اینکه در آستانه انتخابات باید اطلاعات و آگاهی عمومی و مشارکت مردم را بالا برد، افزود: دهیاران از یکسو در راستای حفظ و حراست از منابع ملی و ظرفیت‌های طبیعی روستا باید تلاش کنند و از طرفی نیز در مقابل حقوق مردم و انتظارات آنان باید خود را مسوول بدانند.

فرماندار شاهین‌دژ با اشاره به توطئه دشمنان نظام در خصوص ایجاد فضای ناامیدی و یاس در میان مردم گفت: دهیاران باید برای مقابله با هجمه دشمنان در راستای تقویت امید و نشاط در مناطق روستایی گام‌های اساسی بردارند.

در این جلسه دهیاران این شهرستان نیز به بیان مشکلات و دیدگاه‌های خود پرداختند.

انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و میان دوره‌ای مجلس خبرگان رهبری دوم اسفند ۱۳۹۸ همزمان با سراسر کشور در ۱۰ حوزه اصلی در آذربایجان غربی برگزار می شود.

۷۵۱۰/۶۱۸۵/۲۰۹۳

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha