۷ مرداد ۱۳۹۸، ۱۹:۰۰
کد خبرنگار: 1794
کد خبر: 83416772
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

آتش سوزی انبار لوازم آشپزخانه در بازار قزوین مهار شد

قزوین- ایرنا - آتش سوزی انبار لوازم پلاستیکی آشپزخانه در بازار قزوین بدون مصدوم و خسارت به بافت تاریخی فوری توسط آتش‌نشانان مهار شد.

قائم مقام سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قزوین روز دوشنبه با اعلام این خبر افزود:به محض دریافت گزارش حادثه آتش سوزی انبار لوازم پلاستیکی آشپزخانه در سرای وزیر بازار قزوین در سامانه ۱۲۵، پنج گروه از ایستگاه های یک، سه و ۶ در محل حادثه حضور یافتند.

قدیر موسی خانی با اشاره به حضور عوامل آتش‌نشانی در محل حادثه گفت: با حضور آتش‌نشانان در محل دیده شد که آتش سوزی در انبار لوازم پلاستیکی آشپزخانه رخ داده و شعله‌های آتش در حال سرایت به بیرون از انبار و سایر مغازه ها است.

موسی خانی تصریح کرد: با توجه به حضور به موقع آتش نشانان در محل، آتش در کمتر از ۱۰ دقیقه مهار شد و اکنون آتش نشانان به منظور ایمن سازی و لکه گیری در محل حضور دارند.

وی با بیان اینکه حادثه مصدوم نداشت و به بافت تاریخی محل نیز آسیبی نرسید، بیان کرد: علت این رویداد پس از لکه گیری کامل، از سوی کارشناسان آتش‌نشانی بررسی خواهد شد.

این مقام مسئول با تأکید بر اینکه این آتش سوزی‌ها در بازار زنگ هشداری برای مالکان و سایر دستگاه‌های اجرایی است، تاکید کرد: متاسفانه با وجود هشدارهای مکرر آتش نشانی قزوین مبنی بر نا ایمن بودن بازار قزوین تا کنون توجهی به این موضوع نشده است.

۶۱۰۱

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha