۱ مرداد ۱۳۹۸، ۱۹:۰۸
کد خبرنگار: 987
کد خبر: 83408783
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

نمایشگاه ورزش، تغذیه و خدمات وابسته در اصفهان گشایش یافت

اصفهان - ایرنا - هفتمین نمایشگاه تخصصی سلامت، ورزش، تغذیه و خدمات وابسته عصر سه شنبه در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی اصفهان گشایش یافت.

مدیر اجرایی این نمایشگاه در گفت و گو با ایرنا اظهار داشت: این نمایشگاه همزمان با هشتمین نمایشگاه تخصصی محصولات بهداشتی، آرایشی و صنایع وابسته، متشکل از ۵۰ غرفه با هدف ارائه خدمات، توانمندی ها و امکانات در زمینه سلامت، ورزش، تغذیه و روش های نوین با این حوزه و خدمات مرتبط با علوم ورزشی برپا شده است.

شهره حیدری با بیان اینکه فعالان استان های اصفهان و خراسان رضوی در این نمایشگاه حضور دارند، اضافه کرد: بخشی از این نمایشگاه به باشگاه هایی مانند فولاد مبارکه سپاهان، ذوب آهن، رویال آرنا و مجموعه های ورزشی دیگر اختصاص دارد.

وی تصریح کرد: حوزه‌های مختلف بازرگانی تجهیزات ورزشی، هیات های ورزشی، کلینیک های سلامت، فروشگاه‌های محصولات ارگانیک و سالم، تولیدکنندگان مکمل‌های ورزشی و مجموعه‌های خدمات سلامت دیگر بخش های این نمایشگاه هستند.

این نمایشگاه از ساعت ۱۷ تا ۲۳ روزهای یکم تا چهار مرداد در محل برپایی نمایشگاه های بین المللی استان اصفهان واقع در پل شهرستان برای بازدید عموم دایر است.

بیش از ۳۰۰ هزار ورزشکار سازمان یافته و افزون بر یکهزار و ۳۵۰ باشگاه ورزشی در استان اصفهان وجود دارد.

۶۰۲۰/‏۶۰۲۷

برچسب‌ها

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha