۲۳ تیر ۱۳۹۸، ۱۸:۰۲
کد خبرنگار: 786
کد خبر: 83395621
T T
۰ نفر
کیش ایر و عمان قرارداد همکاری خدمات فرودگاهی امضا کردند

کیش - ایرنا- شرکت هواپیمایی کیش (کیش ایر) متعلق به سازمان منطقه آزاد کیش و "عمان هندلینگ" قرارداد همکاری و ارائه خدمات متقابل فرودگاهی امضا کردند.

به گزارش ایرنا از روابط عمومی سازمان منطقه آزاد کیش، این قرارداد در جریان سفر فرزانه شرفبافی، نایب رئیس هیأت مدیره و سرپرست شرکت هواپیمایی کیش به عمان امضا شد.

همچنین در نشست نایب رئیس هیأت مدیره و سرپرست شرکت هواپیمایی کیش و حجت الاسلام و المسلمین نوری شاهرودی، سفیر جمهوری اسلامی ایران در عمان، در خصوص توسعه همکاری با این کشور بویژه حمل و نقل هوایی و راه اندازی کارگرو برای تقویت فعالیت‌های تجاری صنعتگران ایرانی بحث و تبادل نظر کردند.

حجت الاسلام و المسلمین نوری شاهرودی، در این نشست با اشاره به اهمیت و نقش ناوگان هوایی کشور در توسعه روابط سیاسی، فرهنگی و تجاری بین دو کشور بر راه اندازی مسیرهای جدید پروازی و تقویت همکاری دو کشور تأکید کرد.

در پایان مقرر شد برای افزایش رضایتمندی مسافران شرکت هواپیمایی کیش، بررسی مسیرهای جدید پروازی از طریق معاونت بازرگانی و خدمات فرودگاهی کیش ایر در دستور کار قرار گیرد.

بر اساس این گزارش، شرفبافی در این سفر باوزیر صنعت، معدن و تجارت نیز گفت وگو کرده و گزارشی از فعالیت‌های این شرکت را ارائه کرد.

رحمانی نیز با تقدیر از فعالیت‌های کیش ایر، همکاری این شرکت و"عمان هلدینگ" را در جهت توسعه روابط میان ایران و عمان از جمله راهبردهای مهم شرکت هواپیمایی کیش برشمرد.

۱۳۳۹

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha