۲۱ تیر ۱۳۹۸، ۱۸:۵۴
کد خبرنگار: 1168
کد خبر: 83392099
T T
۰ نفر

انگیزه و جوانی عامل برتری بازیکنان لهستان بود

۲۱ تیر ۱۳۹۸، ۱۸:۵۴
کد خبر: 83392099
انگیزه و جوانی عامل برتری بازیکنان لهستان بود

ارومیه - ایرنا - کاپیتان اسبق تیم ملی والیبال ایران گفت: انگیزه، جوانی و آمادگی بازیکنان لهستان بر تجربه ایران غلبه کرد تا کار ایران برای صعود به نیمه‌نهایی لیگ ملت ها سخت‌تر شود.

یدالله کارگرپیشه روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: تیم ایران در ست اول بازی را خوب شروع و عملکرد بازیکنان در زدن سرویس و اسپک دریافت‌های حریف را با مشکل مواجه کرد و علاوه بر آن دفاع‌های بی نقص والیبالیست‌های ایران نیز ضریب اشتباهات خط حمله لهستان را بالا برده بود.

وی بیان کرد: سرویس‌های ریسکی و قدرتی بازیکنان لهستان از ست دوم آغاز شد و این فاکتور یکی از مهمترین نقاط قوت حریف به شمار می‌رود.

وی ادامه داد: در ست دوم ضریب اشتباهات فردی بازیکنان ایران از نیمه‌های بازی به بعد بالا رفت و لهستانی‌ها توانستند فاصله امتیازات را بیشتر کرده و به راحتی پیروز میدان شوند.

کارشناس والیبال کشور گفت: وقتی فاصله امتیازی زیادی به سود لهستان به وجود آمد، بازیکنان ایران از نظر روحی هم به شدت افت کردند و نمایش بسیار ضعیفی داشتند.

وی اضافه کرد: اگر بخواهیم بازی ایران لهستان را در ارومیه و شیکاگو مقایسه کنیم متوجه می‌شویم که نقش تماشاگران ارومیه‌ای در کسب پیروزی در دیدار مرحله مقدماتی، تا چه اندازه تأثیرگذار بوده است.

تیم ملی والیبال ایران از ساعت ۲:۳۰ بامداد جمعه در نخستین مسابقه خود در مرحله نهایی لیگ ملت‌های والیبال به مصاف لهستان رفت و به نتیجه سه بر یک از حریف خود باخت. ست اول این بازی با امتیاز ۲۵ بر ۲۱ به سود ایران رقم خورد اما سه ست بعدی با امتیازات ۲۵ بر ۱۸، ۲۵ بر ۲۰ و ۲۵ بر ۲۲ با برتری لهستان به پایان رسید تا این تیم راهی مرحله نیمه‌نهایی شود.

لهستان با تیم دوم خود در مرحله نهایی لیگ ملت‌ها شرکت کرده است اما با پیروزی مقابل برزیل و ایران و صعود به جمع چهار تیم برتر مسابقات، همه را غافلگیر کرد.

ایران برای صعود به مرحله نیمه‌نهایی لیگ ملت‌ها باید در دومین مسابقه خود در مرحله گروهی، برزیل را شکست بدهد، دیدار دوم تیم ایران مقابل برزیل ساعت ۲:۳۰ بامداد روز شنبه برگزار می‌شود.

۷۱۵۶/۲۰۹۳

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha