۱۲ تیر ۱۳۹۸، ۱۵:۴۱
کد خبرنگار: 1829
کد خبر: 83380015
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

خدمت به توده های مردم باید خالصانه باشد

کرمان – ایرنا- نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمان با تاکید براینکه خدمت خالصانه برای توده های مردمی ارزشمند بوده گفت : کار برای مردم و در یک سیستم الهی دارای محورهای مهمی از جمله همت، خدمت و جهت خدمت است.

به گزارش ایرنا، حجت الاسلام و المسلمین حسن علیدادی سلیمانی روز چهارشنبه در آئین تکریم و معرفی فرماندهان سابق و جدید انتظامی استان کرمان با اشاره به این مطلب که همت، خدمت و جهت سه معیار مهم ارزشیابی در کار و تلاش هستند، گفت: خدمت به توده های مردم باید بر اساس این فرموده باشد که مردم خانواده خداوند هستند و هر چه به خانواده خداوند خدمت کنیم، خداوند جبران خواهد کرد.

وی از نیروی انتظامی به عنوان مجموعه ای ارزشمند یاد کرد و ادامه داد: سردار بنی اسدی فر به عنوان شخصیتی خدوم، ارزشمند، فداکار و مخلص بودند که به خوبی در اجرای ماموریت های محوله اقدام می کردند.

فرمانده سابق انتظامی استان کرمان نیز در این آئین به کسب رتبه های برتر کشوری از سوی مجموعه انتظامی استان کرمان طی سال های متوالی اشاره و بیان کرد: کسب رتبه برتر کشور در حوزه جلب و استفاده از همکاری خیران امنیت ساز بوده است.

سردار رضا بنی اسدی فر با اشاره به اینکه به منظور حفظ و ارتقای امنیت استان دکترین امنیتی استان کرمان تدوین شده است، تاکید کرد: تشکیل اندیشکده نظم و امنیت یکی از اقدامات خوب مجموعه انتظامی استان کرمان طی سالهای اخیر بشمار می رود.

وی بیان کرد: خدامحوری و تاکید بر حفظ کرامت انسانی مردم به ویژه خانواده شهدا، جانبازان و ایثارگران، مبنای روحیه ارزشی پلیس در استان کرمان بوده است.

در این آیین ضمن تکریم از تلاش های سردار رضا بنی اسدی فر، سردار عبدالرضا ناظری به عنوان فرمانده انتظامی استان کرمان معرفی شد.

سردار بنی اسدی فر به عنوان مشاور فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی مشغول به کار خواهد شد.

۷۴۴۰/‏‬ ۵۰۵۴

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha