۱۱ تیر ۱۳۹۸، ۱۶:۳۹
کد خبر: 83378711
T T
۰ نفر
رابیو: «بوفون» مرا برای رفتن به یوونتوس متقاعد کرد

تهران- ایرنا- «آدرین رابیو» پس از پیوستن از پاری سن ژرمن به یوونتوس، مدعی شد که «جیان لوئیجی بوفون» و «کریستیانو رونالدو» وی را برای رفتن به تورین متقاعد کرده و تاکید کرد که سطح یوونتوس بالاتر از پی اس جی است.

یووه در ساعات پایانی روز گذشته (دوشنبه) به طور رسمی امضای قرارداد با رابیو را اعلام کرد؛ این اتفاق در حالی رخ داد که قرارداد وی با پاریسی‌ها تنها چند ساعت پیش از این انتقال به اتمام رسیده بود.

هافبک فرانسوی در این خصوص اظهار داشت: پیش از این با یووه چندین بار تماس داشتم اما این بار موضوع فرق می‌کرد؛ در واقع حالا بهترین زمان برای آمدن به تورین بود. فصل گذشته با جی جی (بوفون) در مورد این موضوع زیاد حرف زدم و او توصیه‌ها و پیشنهادهای زیادی به من داد؛ البته بیشتر در مورد یوونتوس حرف می‌زدیم چرا که او به خوبی با این باشگاه آشنا بود.

وی ادامه داد: بدیهی است که او بهترین فرد برای مشورت بود؛ با بوفون فصل فوق العاده ای داشتیم و بنابراین بی شک او نقش زیادی را در تصمیم من ایفا کرد؛ بوفون گفت که اگر دنبال پیشرفت هستم، یوونتوس بهترین تیم برای من است. بدون شک آنها در مقایسه با سایر باشگاه‌ها از ارزش بیشتری برخوردارند و از این رو نصیحت‌های بوفون را جدی گرفتم؛ هفت سال در پاریس بودم و این نخستین تجربه من در لیگی متفاوت است.

رابیو تاکید کرد: مثل همیشه برای بازی کردن مصمم هستم و هیچ تفاوتی با بودن در پی اس جی ندارد؛ همیشه نهایت تلاشم را می‌کنم و در نهایت تعهد برای تیم بازی می‌کنم؛ تاکنون با «مائوریتسیو ساری» ملاقات نکرده‌ام اما افرادی که تا به حال با آنها برخورد داشتم تأثیر بسیار مثبتی روی من داشتند. بنابراین معتقدم شخصیت او به خوبی با شهرت و اعتبار باشگاه جور در می‌آید؛ همان‌طور که همیشه گفته‌ام من توانایی بازی کردن در هر پستی را دارم و می‌توانم با نیازهای تیم سازگار شوم؛ در مورد شماره پیراهن هم شماره ۲۵ را خواهم پوشید.

وی در خصوص هم بازی شدن با رونالدو نیز تاکید کرد: بدون شک رونالدو یک قهرمان بزرگ است بنابراین این موضوع هم نقش زیادی در تصمیم من داشت؛ می‌دانستم یوونتوس باشگاه بزرگی است و جو رختکن بسیار مثبت است چرا که همه حرفه‌ای هستند و با هم کنار می‌آیند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha