۱۵ بهمن ۱۳۹۷، ۲۰:۰۶
کد خبر: 83197462
T T
۰ نفر
پي اس جي با كنار گذاشتن رابيو به پاي خود شليك مي كند

تهران- ايرنا- «لورن فورنيه» بازيكن اسبق تيم پاري سن ژرمن معتقد است اين تيم با كنار گذاشتن «آدرين رابيو» هافبك خلاق خود، ليگ قهرمانان را از دست خواهد داد و آنها با اين كار به پاي خود شليك كرده اند.

به گزارش ايرنا، روزنامه ماركا اسپانيا روز دوشنبه نوشت: تيم پاري سن ژرمن شب گذشته نخستين شكست فصل خود را در لوشامپيونه مقابل ليون تجربه كرد و «لورن فورنيه» معتقد است ماجراي «آدرين رابيو» تا اندازه اي در اين شكست نقش داشته است.
رابيو به دليل پافشاري بر تصميمش مبني بر عدم تمديد قرارداد با تيم پاريسي از تيم اول پاري سن ژرمن كنار گذاشته شد.
اين در حالي است كه گمانه زني ها حاكي از ابراز تمايل باشگاه بارسلونا و چندين تيم ليگ برتر جزيره براي به خدمت گرفتن اين بازيكن فرانسوي است.
و حالا فورنيه كه به شدت نسبت به روش تنبيهي در نظر گرفته شده براي اين بازيكن 23 ساله آزرده خاطر است، بر اين باور است كه پي اس جي با نسخه اي كه براي رابيو پيچيده تنها به خودش ضربه مي زند.
فورنيه در اين خصوص اظهار داشت: آنها با حذف رابيو به عنوان يك بازيكن استثنايي، به پاي خود شليك كرده اند؛ در واقع در غياب او آنها از ماركينيوس و دركسلر استفاده مي كنند اما بدون نيمار خلاقيت در پي اس جي مرده است.
وي ادامه داد: پاري سن ژرمن نمي تواند با اين شرايط ادامه دهد، اين كار غير ممكن است.
بازيكن اسبق پي اس جي در پاسخ به پرسشي در خصوص اينكه آيا وي در آستانه بازي اين تيم در ليگ قهرمانان مقابل منچستريونايتد نگران است يا خير، تاكيد كرد: واضح است كه نگرانم، آنها بدون بازيكني همچون رابيو كاري از پيش نخواهند برد؛ آيا شما صرفا به اين خاطر اينكه يك بازيكن از تمديد با شما سر باز زده، حاضريد ليگ قهرمانان را از دست بدهيد؟ اين اتفاق در تمام باشگاه ها رخ مي دهد، واقعا رفتار پي اس جي خنده دار است.
وي در پايان تصريح كرد: بدون نيمار، وراتي و رابيو و تاكيد مي كنم در غياب رابيو، بردن ليگ قهرمانان محال است.
ورزشي**3991**9129