۱۰ تیر ۱۳۹۸، ۱۸:۳۵
کد خبرنگار: 2209
کد خبر: 83377203
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

دهه کرامت یکهزار برنامه در کهگیلویه و بویراحمد برگزار می شود

یاسوج- ایرنا- دبیر ستاد کانون های فرهنگی، هنری مساجد کهگیلویه و بویراحمد گفت: دهه کرامت امسال یکهزار برنامه مذهبی، فرهنگی، هنری و ورزشی در این استان برگزار می شود.

علیرضا دولت آبادی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: این تعداد برنامه در ۶۱۲ کانون فرهنگی، هنری مساجد کهگیلویه و بویراحمد و به همت حدود ۵۶ هزار عضو کانون‌های استان برگزار خواهد شد.

وی افزود: برخی از مهمترین برنامه‌های مورد نظر برای برگزاری در کانون‌های فرهنگی، هنری مساجد کهگیلویه و بویراحمد به مناسبت دهه کرامت امسال شامل جشن‌های سالروز ولادت حضرت معصومه (س) و امام رضا (ع)، محافل قرآنی، برپایی نمایشگاه کتاب و نمایش فیلم است.

دبیر ستاد کانون‌های فرهنگی، هنری مساجد کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: رقابت‌های مختلف ورزشی، مسابقات هنری و نشست‌های تخصصی برای معرفی هر چه بیشتر فضائل اخلاقی و ابعاد شخصیتی حضرت معصومه (س) و امام رضا (ع) نیز از دیگر برنامه‌های مهم پیش بینی شده برای برگزاری در کانون‌های فرهنگی، هنری مساجد استان به مناسبت دهه کرامت امسال خواهد بود.

دولت آبادی عنوان کرد: تعامل، همکاری و هم افزایی هر چه بیشتر دستگاه‌های اجرایی کهگیلویه و بویراحمد برای اجرای بهینه‌تر برنامه‌های دهه کرامت امسال به ویژه جشن‌های سالروز ولادت حضرت معصومه (س) و امام رضا (ع) ضروری است.

وی ابراز داشت: شهرداری‌ها و نهادهای فرهنگی کهگیلویه و بویراحمد اقدام به آذین بندی، فضاسازی شهری و تبلیغات میدانی گسترده برای دهه کرامت امسال در نقاط مختلف این استان کنند.

حدفاصل سالروز ولادت حضرت معصومه (س) و امام رضا (ع) (اول تا ۱۱ ذیقعده) به عنوان دهه کرامت نامگذاری شده است.

دهه کرامت امسال از ۱۳ تا ۲۳ تیرماه خواهد بود.

۷۵۳۵/۶۱۱۰

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha